absoluttovee

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Please, rewind it all..

Av Tove - 1 augusti 2011 19:58

Det här blir ett lite tråkigt inlägg för många, så skippa det bara! Måste bara få skriva av mig någon stans...


Önskar att jag kunde hoppa över ett par år... Kanske skulle jag inte vara lika ledsen då?

Tänker på dig varje dag, och saknar allt! Glömmer ALDRIG orden mamma sa, när jag glad sprang ner för trappan. De gnager varje sekund..

Hur kan man sluta tänka på någon man spenderat varje sommar, nästan varje helg med? Som man aldrig mer kommer få se?

Nu så här efteråt ångrar jag verkligen att jag inte ringt oftare, pratat mer..

När jag var i ditt tomma hus, såg ambulansen på din gård.. allting brister gång på gång..

Bara jag ser din tomma stol, din tomma inrökta saab som du vägrrade släppa.. Och vet att du ALDRIG kommer sitta där mer.

Har ett kort av dig med mig överallt, kollar det varenda natt, låter tårarna släppas. Stänger ute alla. Det är inte bra att det ända stället man kan prata om det man vill är genom en dator. Tomma ord till vissa om soma låtsas bry sig... de skriver ett hjärta och tomma meningslösa ord. Man ser direkt vilka som är falska, och vilka som menar det de säger. Visst, jag tackar för er som ändå skriver någonting, totts att ni struntar i det, men det betyder inte mycket. Skriver ni av nyfikenhet eller? För pratar i Verkligeten brukar vi ju inte göra...

Om det bara fanns NÅGON jagkunde säga allt till. Den jag kunde göra det till, du är ju borta nu!! Känns som jag håller på att bli galen, pratar med dig varje dag, går undan alla andra och kollar upp i himlen och bara pratar. Frågar efter tecken... Ber om att få veta att du har det bra, ber om att du skickar upp mig dit nu är du. VART du än är! Det har hänt så många spöklika saker sedan du försvann, får för mig olika grejer som händer när man dör... Kommer man till himlen? Blir man någon ny? Ett helt annat djur? Klarar ite av och Döda (..) irriterande kryp längre, tänk om någon är DU?!

Önskar att allt bara är en stor mardröm... Att jag vaknar upp och allt är som vanligt. Hur många tårar kommer det här att krävas egentligen? Hur många tankar och funderingar. Men tror nog att de flesta vet att jag inte är en sådan som pratar känslor, så du betyder verkligen mycket, för att för första gången vill jag berätta mina känslor och tankar.


Jag är så ledsen Tove att det här ver tvunget att komma upp på din blogg, men var tvungen att skriva av mig...


A part of my heart is gone. Forever.

 
 
Ingen bild

tove

2 augusti 2011 00:45

Lilla gumman, det gör absolut inget att du lånar min blogg <3!! Finns för dej om du någon gång vill prata <3<3 älskar dej Sigge, tack för all gästbloggning även<3! Jag stöttar dej alltid så att du vet gumman<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 23 september 2011 21:38

Ja det har blivit en bloggpaus utan förvarning för mig ;) Ja har helt enkelt inte haft tid..   Men ska väl försöka komma igång igen iaf ;)  Men det har väl rullat på me skolan o stallet o allt. Förra helgen gjorde jag debut med Robby i regi...

Av Tove - 7 september 2011 21:30


inegn vanlig lektion idag då jag har avrit sjuk så fick bara rida en lektion, satsade förstås på hoppspecialen då ;) Robby var öööööverpigg men det funkade rätt bra på slutade när hindrena blev lite högre, han fick lite mer respekt och backade av lit...

Av Tove - 6 september 2011 15:53

sjuk igår o idag :(, men går nog till skolna imorn. ska gå och häääämta en kaka nu-------------->   sjukt tråkigt inlägg,,mm.. ...

-

Av Tove - 4 september 2011 19:11


    Jag måste vara världens lyckligaste tjej<3     ...

Av Tove - 4 september 2011 18:06


Var till Hofors idag med Melinda :D Det var kallt på morronen så jag hade varma kläder och mössa, va ju bara det att det blev varmt senare ;) menmen det gick bra. Melinda och Pontiac var jätteduktiga! :D Dem startade en LB bedömning A1:a och vann! :D...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards