absoluttovee

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Tove - 5 augusti 2011 18:29

Ja, ridningen av Prins William blev framflyttad till mellan 7 och nio. Som sagt ska vi även fodra så kommer typ komma hem från stallet klockan 11... Kommer vara lagomt trött!

Rider i ridhuset :*

Har inte så mycket mer att skriva , har precis lagat mat, står i ugnen nu (potatis klyftor) och chycklingen står på grillen. Men jag kommer nog bara äta potatis och sallad. 

Kommer bli gott!

Uppdaterar er i kväll! Ska njuta av mina sista två veckor som nattugla ;)


/Sigge

'

 En bild på Toves medryttarhäst Greta fick det bli!


 

Av Tove - 5 augusti 2011 12:36

Inget går att hålla tillbaka när jag läser din dödsannons i tidningen. Dikten som passade så bra in på DIG. Min älskade morfar.


5 maj 1935 - 27 juli 2011. du fick vara på jorden i 76. ja fick bara känna dig i 14..


dikten:


"Ditt hjärta som klappat så varmt

För de dina ögon som

vakat och strålat så

ömt

Har stannat och slocknat

till sorg för oss alla

Men vad du oss gjort

skall aldrig bli glömt.


Vi minns dig med glädje!

  


Av Tove - 5 augusti 2011 11:02

Hej!


Har en fullpackad dag idag. Älskar det!

Först duscha, sen laga mat (mamma och pappa är borta) blir nog pasta med någon gryta, sen lervik, hjälper till på ridlägret, och sist men inte minst till Prins William och hjälpa ägarna att fodra, samt rida William såklart. Ska ta lite mer bilder så också.


   

Här kommer första bilden på "Wille". Söt va?!


Ikväll kommer inlägget om provridningen, måste skynda mig lite nu! Kommer även ett inlägg om dagen ikväll. (om jag inte kommer hem från stallet halv elva dvs.)


Ha det bra! And i mean it!


Kram, Sigge


Också vill jag säga: Kommentera mycket är ni snälla!  Det piggar upp en till att uppdatera mycket.  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards