absoluttovee

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Tove - 7 augusti 2011 16:33

Har tråkigt här i regnet så skriver ett sånt här "saker du kanske inte visste om mig.


* Min absoluta vaforit skådis är Scarlett johanson! Hon är också en förbild och inspirationskälla för mig, och så otroligt fin. Håller ni inte med?


        Om man ändå kunde de ut som henne!   


* Jag mår illa när jag äter kött, det är därför jag inte äter det. Också tänker jag på att det är ETT DJUR jag äter. :'( 

Fast tvingar såklart i mig när jag är borta. Tycker andra inte ska behöva anpassa sig. Grönsaker is the shit haha


* Jag är väldigt, väldigt blyg och litar, vågar bara säga vad jag tycker osv. till en del. 


* Jag är inte särskilt mörkrädd, men rädd för läskiga ljud. huh!


* JAG HAR EN HEMLIGHET!!!!.


Hoppas de uppskattades och att ni fick veta lite mer om mig. Lite personliga grejor fick komma med.


Kram / Sigge


 

Bild repris, orkar inte ladda över bilder från datorn...

Som ni kanske ser är mitt hår lite lockigt.

Flätade, fast orkade bara vänta i en timme.

Kanske ska ha lockigt lite oftare, när det är rakt hänger det ju bara,

Ansiktat blir HELT inramat!!



Lär dig livets stora gåta,

älska glömma och förlåta.

Lovely! 

Av Tove - 7 augusti 2011 13:24

Shit! Det är ridläger i morgon! Kommer ihåg i början av sommaren, då var det cirka 9 veckor kvar till ridlägret. Och nu är det här... tiden går för fort!


Har inte så mycket mer att säga, antingen blir det en potatis dag, eller så tar jag mig in till stan/Valbo :*



"Vänta inte på att chanserna kommer till dig,

ta dig själv till dem istället"  


Så fick ni en bild på mig annan en regnig hundpromenad med random jacka

och en dikt som är true!

TA CHANSERNA!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards