absoluttovee

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Tove - 10 augusti 2011 21:33

Ja ,tiden räcker som sagt inte till, men klämmer in en uppdatering här.


Dagarna ser ju ut : ridläger, handla mat, laga mat pga det som hänt här hemma :) Men jag gillar det!


Idag var det banhoppning på ridlägret, gick asbra! Han stannade en två gånger, en gång på uppvärmningen (mitt fel) Och sen en gång på första hindret andra banan, vi kom på tok för nära också hade vi inte så bra galopp, sen gick alla andra språng galant! Visst kom vi lite tokigt på något, men det ordnade sig.


Mäste skynda mig vidare mot nästa sysla nu. ha det.


Sigge

Av Tove - 10 augusti 2011 18:43

Helluuuu!! ^^ Jag är tillbax från träningslägret i Älvdalen! ;)  de va skiiiit kul!!!! :D fast träningen va stenhård...så man har ju jätte mkt träningsvärk överallt ;)   (lixom 2 pass om dagen å ca 5 km varje gång)   på kvällarna satt man å spela maffia hela gänget (20 pers) Robert å Petter fuska hela tiden...fast dom la in massa roliga komentarer (skit roliga typer de!) maten va inge god :( typ sodexo :'(   men aja...man fick iaf mat ;)

   de regna typ hela tiden -.-' å stackars Wilma å Felicia blev sjuka :( jag å MOa klarade oss iaf :) 

   sista passet vi hade då (som va idag) va nog de roligaste :D  vi körde lagkapp på sånnahär badleksaker som ser ut som krocodiler*    å tävling om vem som åkte snabbast i vattenrutschkanan, Ludde vann på 7.35 sec! (han vann en marabou 200g)


   tror de va allt från lägret....... ;)


kul att ja nu ska vara hemma imorrn å sen åker ja till Mora på fredag! mamma å pappa ska cykla cykelvasan! :D så ja ska sova me frida hos hennes mormor å morfar ;) (hennes föräldrar kör vasan dom å)  

..........så bara å börja packa om ;)


hörsss// Emelie

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards