absoluttovee

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Dressyr + hoppning :)

Av Tove - 31 augusti 2011 20:58

Hade vanlig lektion idag och hoppspecial :)

På vanliga lektionen hade jag först Wizir men fick byta till Bianca så en annan tjej kunde ha Wizir ist för Robby så Robby slapp gå den lektionen för den tjejen skulle inte rida Bianca osv ;D haha knäpp förklsring men aja :P Det gick bra iaf! Hon är bara lite spänd av sig då hon är lite rädd för hörnerna men det går bra om jag ställer henne och håller om med innerskänkeln :) Vi tränade lite skänkelvikningar, voltar, övergångar lite basic ;D hah jag och mina ";D" idag ;D. Men det kändes faktiskt riktigt bra på slutet när jag hade fått igång energin ordentligt och så :D


Sen på hopspecialen hoppade vi en fem och en halva, lite räcken på en halv åtta?..ja typ ;D och en studs på böjt spår. Han drog lite i början då han var pigg! :D Det gillas, alltså jag vill och strävar ju efter att han ska vara lugn men ha har varit så trött och seg i kroppen de senaste gångerna så därför ble vjag glad när han var såhär ;D Han hade även blivit klippt :D  Men alltså så drog han lite i början men efterhand lugnade han ner sig och det gick riktigt bra, är nöjd! :)


Nu drar jag vidare mot teven och ni får två bilder från stugan igen ;D ett på..ett får..och det andra på mina foppatofflor ;D haha tråkiga bilder men whatever..bilder iaf :P

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 23 september 2011 21:38

Ja det har blivit en bloggpaus utan förvarning för mig ;) Ja har helt enkelt inte haft tid..   Men ska väl försöka komma igång igen iaf ;)  Men det har väl rullat på me skolan o stallet o allt. Förra helgen gjorde jag debut med Robby i regi...

Av Tove - 7 september 2011 21:30


inegn vanlig lektion idag då jag har avrit sjuk så fick bara rida en lektion, satsade förstås på hoppspecialen då ;) Robby var öööööverpigg men det funkade rätt bra på slutade när hindrena blev lite högre, han fick lite mer respekt och backade av lit...

Av Tove - 6 september 2011 15:53

sjuk igår o idag :(, men går nog till skolna imorn. ska gå och häääämta en kaka nu-------------->   sjukt tråkigt inlägg,,mm.. ...

-

Av Tove - 4 september 2011 19:11


    Jag måste vara världens lyckligaste tjej<3     ...

Av Tove - 4 september 2011 18:06


Var till Hofors idag med Melinda :D Det var kallt på morronen så jag hade varma kläder och mössa, va ju bara det att det blev varmt senare ;) menmen det gick bra. Melinda och Pontiac var jätteduktiga! :D Dem startade en LB bedömning A1:a och vann! :D...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards