absoluttovee

Alla inlägg under april 2011

Oj

Av Tove - 29 april 2011 19:45

Gick bra att rida igår! Hade Robby! Vi travade lite cavaletti och hoppade studs utan stigbyglar. Sen hoppade vi en bom till en oxer i lite mer tävlingsgalopp också.


Idag var ja i stallet me syster! Det gick bra men det blev en massa krångel -.- men sånt som händer, nu är allt ordnat till imorn iaf! Så får vi hoppas att det går bra och jag kna komma igår att skänkla, ta förhållningar och räta på mig. Vi får väl se hur det går då ;)<3 puss

Av Tove - 27 april 2011 20:50

Träning idag med min saknade Robby! :D Vi hade banhoppning på utebanan! Superhärligt! Vi började med att hoppa lite olika linjer som var med i banan och hoppade bana två ggr sen. En gång lägre och en gång lite högre. Det va först en oxer-räcke-smalt räcke-ett räcke med regnbåge under-tre kombniation-trippelbarr-en linje med ett räcke med däck under och sen en oxer! :D Superkul :) Sista gången jag hoppade bana hoppade jag 90-95 cm. Och nåt hinder låg på 1m. Superkul! Men jag kan säga att jag var nervös innan :P Haha ;) Sen re djag ut på en härlig tur me Katie också :D

Av Tove - 26 april 2011 18:39

Skola idag, skulle haft engelskaprov men det blev flyttat till imorn :) 

På eftermiddan har ja cyklat runt me Moa och träffat lite personer. Vi cyklade även till sörby och sa hej till Christian o sen satt vi i deras typ lekpark ;)

Det var skönt och bara slappa lite. 

Erik, Lotta,Danne och Elias från Söderhamn kom hit också :) Nicenice :)

Nu vet ja inte vad jag ska göra men hittar väl på nåt..kanske mat..

Av Tove - 25 april 2011 09:28

Aa nu är jag hemma igen. Idag blir det att åka till kybacka en sväng och sen hitta på nåt me någon hoppas jag :D Får väl se hur de blir. Men får träffa alla hästarna igen idag! det var ett tag sen. Så det blir kul :D 

Vaknade för typ en timme sen :) HAr inte gjort så mycket, men nu ska jag nog göra lite collage och sånt tror jag ;)

   Bild på mig och Frolle :)

Av Tove - 23 april 2011 14:26

Haha måste ju bara berätta det att igår när ja skulle ut o knäppa kort på solnedgången gick ja ut precis efter att ja skrev det inlägget men innan jag kom springades upp i slalombacken för att hinna så när ja kommer upp är den redan nere -.- lite sur ja blev dåra. Men ja kunde ju iaf ta lite kort på den rosa himmelen ;)


Sen idag så har jag och gänget här ;) haha fint, men iaf vi har varit och gått lite grann. Vi gick upp på fjället. Sen så gick Jenny, Rulle & jag vidare medan de andra stannade för att vila. Vi hoppade genom en massa bäckar och sånt, knäppte massa foton me farmors kamera igen ;) Sen så såg vi en lämmel (för er som inte vet vad det är så är det typ en hamster som är vild, asså dom ser ut som hamstrar fast lite större) Vi har sett jättemånga de här dagarna. Sen så har vi bara varit hemma här och inte gjort så mycket. Rulle har legat och sovit, blev lite trött ;) sen så ska vi väl äta påskmiddag också då! Äta lite av farmors goda mat! :)

Av Tove - 22 april 2011 20:24

Solen har hållt i sig hela dan här. Det har fortsatt varit varmt, har solat lite på altanen. Jag var ju ut me Rulle också, jag gick en bit, ner till Jenny och dom. Jag band fast Rulle där i ett träd vid gammelstugan och satt på verandan och pratade med Jenny och hennes familj. Sen så kom pappa och farfar och hämtade mig där, Jenny följde då med hit och ska sova här inatt. Vi har varit ute och tagit många kort me farmors systemkamera! Ska ta nåra fler sen i solnedgången tror jag om jag kommer ihåg ;) Men nu tar vi det bara lugnt och slappar lite. Vi har även hunnit me ännu en promenad upp på fjället, Jenny och jag me Rulle. Tog lite kort då också. Rulle sprang runt och nosade överallt ;) Vi har ätit middag också, grillat blev det! Nu väntar vi väl bara på solnedgången då.

Av Tove - 22 april 2011 11:58

Soligt o härligt här uppe! Har varit och shoppat lite nu på morgonen, blev en ny jacka som jag ska ha när ja typ åker slalom och att ha annars. Köpte även en vit tröja. Inga bilder på det för pappas dator. Varmt är det faktiskt här uppe också, 22.8 grader i solen! Nice! Ska nog dra ut på en promenad me hunden strax. Går nåra km. Får väl se va jag hittar på sen, hittar på nå kul me Jenny hoppas jag. Men nu ska ja ut o sola en sväng ;)

Av Tove - 21 april 2011 10:00

Ja nu har det redan hunnit blivit torsdag! Nästan skola snart..men så ska vi ju inte tänka! Men nu är de nåra dagar kvar av påsklovet iaf. Fick ettt påskägg idag (aa) men egentligen borde väl mamma fått det för hon har namnsdag idag ;) Men får vä lkanske hitta på nåt annat då om jag hittar nåt. Men idag iaf blir det en städdag. Ska städa burar åt marsvinen och städa rummet! Duktiga jag! :P men sen får vi se hur bra det går.. Har inga bilder just nu tyvärr för är på pappas inloggning ;)



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards