absoluttovee

Alla inlägg under mars 2011

Av Tove - 31 mars 2011 20:00

Japp, skönt att sluta vid halv två ist för tio över tre. Då kom man ju tidigare till stallet också! Hade Robby idag, vo gjorde lite lika igår fast inte exakt, vi hoppade fram på ett räcke sen hoppade vi bana: fem o en halva-tre galoppsprång-oxer-sväng-påskhinder-diagonalt till räcke-galoppbommar på volt-oxer-fem galoppsprång-påskhindret :) Så var banan ;) Haha men nu ska jag iväg ochhandla me pappa tror jag :) Har även efter en månad laddat in Miamibilderna :D

En somrig o nice outfit från resan!

 

Av Tove - 31 mars 2011 07:23

Ja ska till tandläkaren nu på morron. Så jag behöver inte åka iväg till första lektionen. Men sen kommer ja till skolan. Idag blir det stallet efter skolan, vanlig lektion! Hoppas de går bra, kändes ju bra igår. Han börjar bli lugnare med mig nu och låta mig bestämma tempo lite mer så nu måste jag var med och skänkla på honom Istället när jag fått honom så lugn ;) Lite klurigt sådär men som Cissi sa det är lyxproblem ;) Men vi får elr JAG får träna pådet. Men väldigt bra me markarbete igår iaf! Ska hoppa idag på vanliga lektionen tror jag, så jag får väl antagligen Robby igen då och då ska jag försöka få in den där galoppen, om vi nu ska hoppa några linjer/bana eller vad det nu blir. Vi får väl se, ska försöka få en bra galopp i vilket fall som helst även på tävlingen! I LD:en brukar han vara kort och studsig och gå rätt fort medan jag sedan i LC:en får in den galoppen men då är det alltid något annan som är iväg som avramlingar,pet mm. ;) Men hoppas verkligen det går bra på tävlingen både för mig, alla GFRK:are och Syster! :D Ska bli jättekul den helgen. Jag skulle kunna sitta här och skriva hur mycket som helst just nu men jag ska nog gå och ge marsvinen lite mat :)

Puss

En bild på mej förutom facet bara för att ni ksa få en bild som ni inte fått på ett tag ;)

 

Av Tove - 30 mars 2011 20:23

Bra dag idag! Först skola då, slapp lite av engelskan för jag hade utvecklingssamtal. Gick väldigt bra, pappa tyckte ja till och med var så duktig så nyss fick jag pengar :D Få se om jag sparar dom eller om det är något jag behöver ;)

Sen så var det stallet, hade hoppträning! :D Gick bra tränade caprillibana, mycket bommar och trav LYDNAD helt enkelt, riktigt bra träning för mej o Robby :) Hoppade även rispåskhinder. Sista linjen blev bäst, väldigt nöjd!

Ska äta nu, skriver mer sen tror ja..puss

Av Tove - 29 mars 2011 14:55

Slutade halv två idag! Skönt! Hade sånna här utvecklingssamtal så vi fick gå tidigare men ja skulle typ ha imorn under nån lektion :P Pluggat lite nu och så. Chattar me syster :D Hon va inte i skolan idag heller :( inte kul "/ Hoppas hon kommer imorn! Lyssnar på musik också :) Ska till farmor senare och sk asova där efter att vi har varit ut och ätit, då får man blir så där mätt igen så man tror att mna är gravid :P Hade no-prov idag också, men de gick bra! See you!

Robbe<3 & me!


 

Av Tove - 28 mars 2011 20:31

Har varit duktig och hjälpt mamma med tvätten nu!


haha blått :P


 

Av Tove - 28 mars 2011 19:39

Hon var duktig, bockade inte en enda gång! :D Fast galopperade för det finns inte tillräckligt me plats på ridbanan än ;) Men hoppas de är bättre till nästa gång.


Skolan idag var rätt skön. Lugnt o så. Men syster var borta för hon är sjuk :( inte kul. Äcklig mat var de idag också :P Men nu ska ja ner o äta middag ,, puss


 

Av Tove - 27 mars 2011 20:55

Japp blev en ny samma dag, Robby måste ju också vara med!

 

Av Tove - 27 mars 2011 20:23

Varit hos farmor nu, vi var där på middag :) Kusinerna och dom var där också :) Roligt roligt! Nu gör ja inte så mycket, lyssnar på lite musik bara.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards