absoluttovee

Alla inlägg under mars 2011

Av Tove - 21 mars 2011 21:36

Jag måste börja med att säga att jag älskar dej Kajsalisa syster Söderlind!

Jag vill bara tacka för allt! För dina förlåt när jag har svikit! Din förståelse! Du är en av de personerna som verkligen förstår mig och hjälper mig! Du finns alltid där! Du låter mig prata och gråta i din famn(fast att jag kladdar ner din tröja). Du låter mig vara mig själv och älska mig som den jag är. Med dej kan jag känna mig trygg. Jag har alltid någon att gå till. Det blir missförstånd, osäkerheter men vi klarar oss igenom det tillsammans! Eller hur? Det tycker jag vi har bevisat! Nu är vi nämre varandra än någonsin tycker jag det känns som. Det är du och jag föralltid! Älskar dej gumman! Det är vi, du och jag<3


Av Tove - 21 mars 2011 18:18

Kusin och syster sov här inatt :D Var supernice! Sen imorse vid nio åkte Kajja,Moa oxh jag till Hemlingby. Skulle dit för vi hade "sportsday". Vi spran/joggade 4km. Lite olika. Sen så satt vi typ och fikade och pratade med folk :P Sen stack vi hem, Kajja och jag gjorde världens bästa sallad, de ni! Supergott! Vi kollade på lite vänner och så.

Sen så åkte jag till Cissi. Först när jag kom hjälpte jag till att ta av hästarna alla skydd och lindor och täcken som de hade när de var iväg till Fältis. Sen tog jag in Greta och red ut en sväng på henne. Vi kom till Hannas hus men då såg hon något farligt och hon ville inte gå så då när jag drev på henne hoppade hon rakt upp i luften och bockade sen :P Men sen fick jag henne lugn men Cissi kom förbi och hon fick hjälpa mig att få Greta till ridbanan, som nu är lite skottad. Jag som tänkte rida ut på en härlig tur menmen så är det. Travade runt på en liten volt i ett hörn och då bestämde hon sig plötsligt för att vara dukitiga lilla Greta och gick på tygeln först i höger varv i trav och skritt och efter lite jobb även i vänster. Då blev jag glad igen. Sen när vi var påväg hem var hon så trött så hon orkade inte ha bråttom hem :P Måste ta med mig syster dit nån gång när det har smält lite mer snö så att hon kan få se :P haha. Men puss hejdå!

 

Av Tove - 20 mars 2011 16:38

Ja det har varit en bra dag idag. Var i stallet med systrar. Det var ju storhästdressyrtävling. Först var vi mest i ridhuset men sen på slutet satt vi vid insläppet och solade! Väldigt nice! Sen åkte jag hem, då hade även kusin kommit från Stockholm. Mamma, Felicia(asså kusin) och jag åkte till Hemlingby och gick lite eftersom att det var så fint väder. Nu har jag städat lite och ska städa till marsvinen men först ska jag nog gå ner och sola lite på baksidan :P

Sedan ska syster och jag baka :D


Imorn är det skönt för då är det friluftsdag!

 

Av Tove - 20 mars 2011 07:59

Hejsan! igår var ja lite i stallet medan mamma var på möte. Jag va lite me Elina o Fanny o Emma :) Sen har ja sovit i LSandviken hos mormor o morfar inatt. Idag ska ja iväg på dressyrtävling på fältis! Ska vara där me syster :D Får se hur många timmar ja blir där, min kusin kommer idag nån gång från Stockholm o då mst ja åka hem tror jag.

Men nu ska ja göra iordning mig!

Hejsvejs!

Haha bild fårn när vi var påväg till Miami ;)

  

Av Tove - 17 mars 2011 21:08

Red på Waldo idag! :D roligt! Vi hade dressyr, första gången ja fick honom att gå fint :P

Skönt att få använda benen lite idag faktiskt, fats de får ja ju gör apå Robby också men absolut inte lika mycket ;)

Sen filmade ja syster :)

Blir nog en lugn o skön da imorn får ja hoppas:)<3

puss nu ska ja gå o vila

Av Tove - 15 mars 2011 20:02

igår var ja till Greta! :D Red ut på henne en sväng, tränade henne att gå i lite vattenpölar o sånt ;) men duktig var hon<3


idag var det tråkigt matteprov -.-

sen så följde ja me Kajja till Lervik o tittade när hon red :) Roligtroligt :D


Orkar inte blogga mer nu tyvärr..

  

Av Tove - 13 mars 2011 21:22

Sov hoss farmor inatt. Sen imorse åkte ja till stallet det var dressyrponnytävling. Lite segt men ändå roligt :) Va på möte för TEAM GFRK också :D Sen så har Moa och Helena varit här och fikat och då passade jag på att lära mig lite matte av Moa som jag har missat ;) Orkar inte blogga mer


  

Av Tove - 12 mars 2011 11:33

  

                        

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards