absoluttovee

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Gårdagen

Av Tove - 2 september 2011 08:50

Vanlig skola igår, hade choice för första gången..tråkigt-.- men jaja :P

Igår tänkte jag cykla till stallet, kollade med Kajsalisa ville hänga på och de ville hon :DD Men det blev att i åkte buss istället, då vi inte ville cykla hem så sent och vi ville komma dit lite snabbare :) Kunde itne lämna cykeln där heller och ta den någon annan dag då vi cyklar till skolan på morgonen och behöver den idag nu när vi cyklar till skolan ;)

Men vi åkte alltså buss, kom väl dit till 16.50 någon gång? :) Vi hjälpte Cissi på hoppspecialerna  och hängde lite i stallet och klubbis ;D Riktigt chilldag :)

På kvällen hände inte så mycket då jag kom hem rätt sent, gjorde inte så mycket förutom att kolla teve och lite sånt :)


Fanny och Bisse :D och Jenny & Orongo :D


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 23 september 2011 21:38

Ja det har blivit en bloggpaus utan förvarning för mig ;) Ja har helt enkelt inte haft tid..   Men ska väl försöka komma igång igen iaf ;)  Men det har väl rullat på me skolan o stallet o allt. Förra helgen gjorde jag debut med Robby i regi...

Av Tove - 7 september 2011 21:30


inegn vanlig lektion idag då jag har avrit sjuk så fick bara rida en lektion, satsade förstås på hoppspecialen då ;) Robby var öööööverpigg men det funkade rätt bra på slutade när hindrena blev lite högre, han fick lite mer respekt och backade av lit...

Av Tove - 6 september 2011 15:53

sjuk igår o idag :(, men går nog till skolna imorn. ska gå och häääämta en kaka nu-------------->   sjukt tråkigt inlägg,,mm.. ...

-

Av Tove - 4 september 2011 19:11


    Jag måste vara världens lyckligaste tjej<3     ...

Av Tove - 4 september 2011 18:06


Var till Hofors idag med Melinda :D Det var kallt på morronen så jag hade varma kläder och mössa, va ju bara det att det blev varmt senare ;) menmen det gick bra. Melinda och Pontiac var jätteduktiga! :D Dem startade en LB bedömning A1:a och vann! :D...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards