absoluttovee

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Tove - 23 september 2011 21:38

Ja det har blivit en bloggpaus utan förvarning för mig ;)

Ja har helt enkelt inte haft tid..


Men ska väl försöka komma igång igen iaf ;) 

Men det har väl rullat på me skolan o stallet o allt.

Förra helgen gjorde jag debut med Robby i regional LB, fick 8 fel två nedslag men hn avar liiiiite pigg då om man säger så ;) Han hade ju inte tävlat på hela sommarn ;) Men fick in en bra känsla och var nöjd! :)

Sen dagen efter gjorde jag debut med Greta i dressyrlaget i Torsåker. Fick in en ritktigt bra känsla faktiskt, hon var superduktig! Fick inte så roliga poäng..:PMen dom bryr jag mig inte om :D

Jag tror att Greta faktiskt tog dressyrlaget med storm eller var man säger, nej mne jag tror inte att nån trodde hon kunde gå så fint ändå inte ens Cissi, för det var ett tag sen hon såg mig rida Greta och då fick jag hene inte i form :P haha, så när hon såg filmen blev hon lite imponerad faktiskt ;D Sanna också för den delen, så det är kul att jag har gjort framsteg iaf :D

Tänker tillbaka då jag kunde trava nåt varv och inte galoppera utan att hon bockade..hhaha det var ett tag sen det..

Men på söndag ska jag alltså tävla igen, samma program o allting! Den här gången i Högbo, har inte så mycket krav, bara att hålla henne lugn och ha lite mer framåtbjudning så blir det kanon! :) Ska bli spännande att få se protokoller efter ritten :) 

Men nu är det en slapphelg har inte mycket inplanerat förutom stallet och resten av tiden ska jag ge till familjen, bara slappa och ha kul<3 Jag kommer inte träffa pappa på ett tsag då han ska bort så jga får ta chansen den här helgen<3

Nu sitter jag o lyssnar på lite musik, men ska gå till teven nu.

Ska försöka sätta igång bloggen igen nurå! :)


Lite bilder från senaste tiden :)

   på mig imorse ;)    

På Greta från tävlingen :) fina ponnyn<3   Gretas öra ;)     Greta med rosett, vi kom trea med laget :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards