absoluttovee

Alla inlägg under december 2010

Av Tove - 25 december 2010 10:03

Aah nu sitter jag här o letar efter ett träns. Jag ska köpa en lädergrimma o ett fleecetäcke tror jag o vill köpa ett brunt pullarträns då också. Nu sitter jag här o letar o letar efter ett träns men det finns typ bara mörkbrun/bruna o jag vill ha ljusbrun eftersom sadeln är det 2/ A men vi får se, ska äta frukost nu

puss

Av Tove - 24 december 2010 21:31

Har lite tråkigt nu men som tur är kan man messa me Jesper som alltid e social! :D

Av Tove - 24 december 2010 20:35

I vanliga fall satt man ju nu o lekte me sina julklappar, när man var mindre. Men nu har jag inte så mkt att leka me ;) fast fixa håret har jag gjort, glömde lägga upp en bild på den men strunt samma orkar inte de nu. Men det där var nog mer än typ volymtång fast man kan ju krusa med den men den fixar mest me volymen så håret står ut :P Snyygt faktiskt! ja så nu vet jag inte riktigt va jag ska göra.

Jag sitter o funderar över om jag ska ta me min nya hjälm nästa gång ja åker till Cissi elr om jag ska ta min gamla, men sen ska jag ta min gamla till Cissi iaf. Aah vi får se tar kke me den så Greta får se den :P Men Ture biter väl sönder den ^^.

Men tror ja tar me den ändå :) Nästa gång sk ajah hänga på Greta igen, får väl se hur det går. Om hon bockar elr så ^^.

fan va glad jag e över alla mina presenter dom var ju superbra!

Speciellt Cissi för jag blev så förvånad när jag fick en tävlingskjorta som dessutom var en Kingsland ! :O Jättesnällt iaf :) hon vill kke att jag sak ha den på Greta sen när hon blir min lilla tävlingsponny :P

Nu ska jag nog gå iväg o glo lite påteven tror jag o umgås lite me familjen.

puss

Av Tove - 24 december 2010 20:04

           


Tove is fixing everything in the end :D 

Av Tove - 24 december 2010 20:03

Det är nå fel så jag kna inte ladda upp bilderna, får ladda upp dem när jag kommer hem nån gång.

Av Tove - 24 december 2010 18:19

Det här är inte alla julklapparna, jag sak till farmor om några dar o då får jag hennes julklappar :)


Av Cissi som är min hopptränare o jag sköter om hennes hästar fick jag:

En kingsland tävlings skjorta!! :D


Av släkten fick jag:

En resa till MIAMI i två veckor

Mamma o jag fick en ny bil av pappa, en Polo

En Back On Track ridhjälm

En Kingslandkofta

Krustång

Jeans (Gina Tricot)

Örhängen

BH

After eight ask

Valbo presentkort 1000

Valbo presentkort 500

Valbo presentkort 300

3 böcker

Ett block

En faktabok om hästar

Örhängen+halsband

Tofflor

SYOSS schampoo+balsam

Solkräm till Miami

Smycken+en fin ask



Av mina kompisar fick jag:

Läppglans

Nagellack

Toffifè (hur det nu stavas)

Marabou

Kexchoklad+ett armband


Tack så jättemkt alla gulliga personer som har gett mej allt det här fina!!

Av Tove - 24 december 2010 16:52

Har det riktigt trevligt här i Sandviken hos mormor & morfar. Vi kollade på Kalle anka o drack lite glögg. Sen öppnade jag tre paket elr ne fyra fast det var mammas också från pappa. Nu väntar jag på julmat så ska vi öppna resten av julklapparna sen! Men de tre första julklapparna jag har fått är sååååååååå bäst!!! Fast två av dom visste jag redan vad det var ;) Men den grejen pappa gav oss var en ny bil!!Feeeeeeet me nice! Aah men jag skriver sen.

Puss!

Av Tove - 23 december 2010 12:53

            

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards