absoluttovee

Alla inlägg under december 2010

?

Av Tove - 3 december 2010 15:53

Asså varför ska allt vara så svårt hela tiden?? Asså det går ju aldrig o bestämma sig fast att man mst. O man tkr ju synd om de andra när de får vänta på mitt svar...

vad ska jag göra? Ska jag satsa på nåt jag kke inte vill för din skull elr låta det va? Jag försöker alltid va den snäll ao gö det bästa för alla så mkt jag kan iaf men ibland blir det bara för mkt för mej...man mst ju tänka på sig själv också? aah just nu vet jag iaf ingenting. Det känns som att allt som jag visste o kunde har blåst bort. Ingenting finns kvar...jag förstår inget o kan inte tänka ordentligt. Hur fan ska man göra? Jag kunde men jag har glömt bort allt...förr var allt så mkt lättare men nu blir det bara svårare o svårare. Jag sitter o försöker tänka hur jag ska göra. Men hur jag än gör så blir antingen du elr jag ledsen vad gör jag då? Sen finns det ju en annnan också men det vill jag inte ta upp nu...det har alltid varit svårt att välja för mej men det har nästan alltid funnits en självklarhet så man bara visste vad man skulle ta för beslut men det är borta nu...jag får nog bara försöka tänka lite mer helt enkelt om det går. Men jag blir både glad o ledsen över dej. Just nu ska jag iaf försöka fortsätta som nu så får jag se hur det blir sen...

Av Tove - 3 december 2010 15:23

Idag var det skola som vanligt hade no prov gick väl bra tror jag ;) Sen så var jag tvungen att stanna kvar för jag missa ett matteprov i tisdags men det gick väl bra det också. Sen så kommer Kajja snart så ska vi sticka till Frida antagligen!! :D Aslänge sen man träffa henne!! :(

Puss

en bild på Robby (fast lite suddig"/)

  

Av Tove - 3 december 2010 15:19

Igår blev det stallet då :)

Då hade jag först Bianca o vi hade markarbete, det gick dåligt i början men sen gick det faktiskt rätt bra :D Hon tar stora hopp iaf!

Sen hade jag Robby på hoppspecialen :D Men han var hur pigg som helst men han blev lugn lite då o då o i slutet me banan gick det rätt bra faktiskt :D

Sen så gick han jättefint när jag skulle trava av honom :D

TAGGAR SÖNDAG NU! då blir det att hoppa 80 me Robby utan några skeningar får man ju hoppas, tack till snälla Karro för att hon ska hjälpa mej på framridningen :D


Av Tove - 1 december 2010 18:41

elr nee det är inte läxor det är pluggningar inför prov som mst göras "/ men mst väl sätta mej o göra det nu...elr lite senare ;)

Puss

Av Tove - 1 december 2010 18:39

Nu när jag lägger in de här två bilderna från Globen har jag lagt in hundra bilder ;)

 

Det fick bli två bilder från fyrspannet :P  

Av Tove - 1 december 2010 18:34

Nej det blev inget me stan men vi åkte till ryttarstugan ist där jag köpte ett par mountain horse överdragsbyxor och en kofta :D

Sen skulle vi ner på stan men mamma frös så mkt så vi åkte hem, ska väl äta snart :)

En bild på nån dressyrryttare i Globen :)

  

Av Tove - 1 december 2010 16:13

Hehe idag fick vi veta att en viss person ;) tyckte att Kajja hade konstiga kläder, att moa o lollo va töntar o att jag var en wannabe fjortis!? :O Man ba okejj ^^xD

Men aah så kan det ju va :P

Superskönt idag iaf för vi fick börja 8.50 ist för 8.00, fatta happy man blev :D

Sen nio hade vi typ samling me hela skolan o fick veta en massa om att vi är så bråkiga o så...

Sen så var det väl en rätt så vanlig dag fast vi var tystare än vanligt ^^

Men sen på eftermiddan började vi prata igen :D

Haha det va ju bäst idag,  Sam ba klappa mej på huvet o jag gjorde samma sak o spanskaläraren kolla på oss som om vi var värsta idioterna ^^ så kan det gå :P

Men igår var det ju bäst! HAHA! Jag stog o prata me Rodi o Sam så stog Jonas där o han hade nyss hämtat noboken o stog o höll i den o han ba: vad har vi för nåt?

Ahahha man ba: aah du håller i böckerna så började  vi garva ^^ :D

Snart sticker jag ner på stan o ska typ klippa mej o så :D

En gammal bild på Ture :D Han har växt asmkt! :D^^

  


PUSS

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards