absoluttovee

Alla inlägg under december 2010

Av Tove - 14 december 2010 19:20

Allt är som vanligt nu typ förutom att jag fick tre pepparkakor på engelskan för jag var så duktig :D Hade spanskaprov idag o det gick väl bra tror jag :) Sen så stcak jag till stallet, orkade inte vänta på bussen så gick hem, det gick snabbare! ^^ Sen så fick jag reda på att Fanny var sjuk så hon skulle komma senare så då gjorde jag allting med lilla sötbisse! :D Snälla jag ;) Sen så åkte jag hem me farmor o hon åt varma mackor hos oss :D Nu blir det att baka pepparkakor! MUMS :D!!


Kom på också att förra veckan red jag 6 ggr :D Det är nog rekord för vinter o såhär nära jul! :D


puss

Av Tove - 13 december 2010 19:23

Japp, blev uteritt me Hanna idag i mörkret :) Hon på Harry o jag på Prinsen :) Jätteduktiga va dom, fast pigga ;) Vi red längs vägen o skritta, trava o galoppera :D Sen borstade jag på Greta o Ture, fick ta in busarna från hagen när jag kom också :P Sen putsade jag lite o nu sitter jag här.
JAG VILL HA MAT!! superhungrig för jag åt ingen lunch, köttfärs o potatismos hur går det ihop?? :O Äckligt iaf! :O

Imorn blir det fältis!!

Puss

Av Tove - 12 december 2010 16:29

Superkul va det! :D Först så var det luciatåg, då var jag tomte o gick brevid Fannny. Sen var visning av ridskolehästarna så då travade vi runt lite där :) Hade såklart Robby<3 Sen var det staffetthoppning!! :D SUPERKUL men vi kom fel på ett hinder så de blev typ två o ett halvt galoppsprång så då blev det ett nedslag o då gick jag inte vidare men min Robby är ändå bäst! :D

Frågade Sara också om jag verkligen skulle tävla Robby o om jag fick va me i Toyota cup o det fick jag!!!! :D TJOOOOOOHOOOOO! Fan va nice asså!! :D:D:D

Jag är lyckligast i världen! :D

Puss

Av Tove - 10 december 2010 16:40

Dom 3 första som kommenterar detta inlägg , ska jag

1. Länka :)
2. Skriva ett fint inlägg om :)

Av Tove - 10 december 2010 07:19

Ska snart till skolan, Emelie o Moa ska komma först bara :D

Av Tove - 10 december 2010 07:15

Första lektionen hade jag Sigge o det gick väl bra men han är ju så vinglig men han är så duktig för hur han än kommer på hindret hoppar han om han inte springer på sidan ;) Vi hoppade en liten låg bana :)

Sen var det hopppsecial o jag hade Robby, så fort jag började trava kände jag att han skulle vara lugn!  Han trava framåt sakta när jag satt ner i traven o jobbade honom lite o han var superduktig!! :D Sen var han lugn när vi gjorde öppna o lite ökningar också! Sen så skulle vi träna lite mem galoppsprånegn o omhoppningssvängar o det var ahn också duktig på men då blev han lite pigare^^ Sen hopade vi serie o då höll han sig lugn!

Så Robby var helt perfekt igår! ÄLSKAR MIN LILLA ROBBY!! :D<3

...

Av Tove - 8 december 2010 19:41

Hur kommer de sig att man kan ha en så härlig känsla samtidigt som den sorgsna ändå altid finns där? Kan man inte få bort den? Det kan jag nog iaf för den saken den är för nu men då kommer den i sånna fall igen för en annan grej. Så vad jag än gör kommer den finnas där... "/ Ibland vet jag inte alls hur jag ska göra. Jag kan ofta känna mig glad men ändå går jag runt och är ledsen innerst inne för alla förluster men så är det väl för alla människor antar jag. Jag vill bara kunna göra nåt rätt så att alla blir glad men det verkar ju inte kunna hända. Men det är väl så det är antar jag.

Av Tove - 8 december 2010 18:44

Skoola som vanligt idag. Det var typ tråkigt hela dan men den gick assnabbt :O aja hade det bäst på engelskan :D Jonas o Erik e för roliga!! ^^ Men annars har väl allt varit somk vanligt ;) Sen efter skolan köpte jag hö till marsvinen o sen stack jag hem till syster o vi åt lite sen ut me hunden i kylan o sen kolla vänner :D Men hur fan lyckas jag sätta foten rakt ner i en sopkorg? :O Hahahha^^ Jag fattar inte hur jag klarar det, mst vara den enda i hela världen xD Nu sitter jag här o ska väl äta lite middag snart hoppas jag! :D

Puss

Förlåt för att jag inte lagt ut nå bilder på sista tiden men ska försöka göra det  nu :D

Har bara gamla o tråkiga bilder på mej "/  men här får ni en på Rpbbybus<3

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards