absoluttovee

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Tove - 6 december 2010 19:24

Helgen = uppbokad
Lördag: Först Cissi, uteritt me Cissi, Hanna, Sanna & Malin :D Sen fältis o tråna till luciashowen. Sen sova hos farmor.
Söndag: Farmor o sen luciashow på fältis :D

Av Tove - 6 december 2010 19:20

Fan va jag älskar Cissis hundar! :D

Idag så kom jag dit o då satt jag o Cissi i sadelkammaren o putsa på lite grejor så kommer hennes hund Oscar o börjar gosa me mej :D Men sen kommer lilla valpen Vindy o slickar mej så mkt i ansiktet så jag ramlar omkull XD ;) Då blev Oscar avundsjuk o stack :( så då började jag iaf gosa me Vindy ist :D

Sen borstade jag lite på Greta & Ture o sen fixade jag vatten o sen sprang jag o krattade me Vindy, Hon sprang efter :P

Men dom har sålt min bästis! :( Hundvalpen Nisse. Han var min bästis o vi hade så kul men nu är han såld :( En  brun liten sötnos till hundvalp. Men Vindy tröstade mej så jag blev glad igen!! :D En ny bästis nu men glömmer aldrig min lilla Nisse... :(


Nisse<3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards