absoluttovee

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Tove - 3 december 2010 21:19

tråkigt, tråkigt, tråkigt det är vad jag har just nu "/

Av Tove - 3 december 2010 19:50

The stars lean down to kiss you
And I lie awake and miss you
Pour me a heavy dose of atmosphere
'Cause I'll doze off safe and soundly
But I'll miss your arms around me
I'd send a postcard to you dear
'Cause I wish you were here

I'll watch the night turn light blue
But it's not the same without you
Because it takes two to whisper quietly
The silence isn't so bad
Till I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly
<3
I'll find repose in new ways
Though I haven't slept in two days
'Cause cold nostalgia chills me to the bone
But drenched in vanilla twilight
I'll sit on the front porch all night
Waist-deep in thought because when I think of you
I don't feel so alone

I don't feel so alone
I don't feel so alone

As many times as I blink
I'll think of you tonight
I'll think of you tonight

When violet eyes get brighter
And heavy wings grow lighter
I'll taste the sky and feel alive again
And I'll forget the world that I knew
But I swear I won't forget you
Oh, if my voice could reach back through the past
I'd whisper in your ear,
Oh darling I wish you were here



Av Tove - 3 december 2010 19:33

Har varit hos Frida nu me syster<3 Fett nice! SÅ länge sen man såg den gullungen!

Hon e världens sötaste tjej mst jag bara säga!

Sen så stack jag hem o åt o nu sitter jag här. Imorn åker man ut till Kessmansbo på fest :P

Puss

Underbara gamla minnen<3  

?

Av Tove - 3 december 2010 15:53

Asså varför ska allt vara så svårt hela tiden?? Asså det går ju aldrig o bestämma sig fast att man mst. O man tkr ju synd om de andra när de får vänta på mitt svar...

vad ska jag göra? Ska jag satsa på nåt jag kke inte vill för din skull elr låta det va? Jag försöker alltid va den snäll ao gö det bästa för alla så mkt jag kan iaf men ibland blir det bara för mkt för mej...man mst ju tänka på sig själv också? aah just nu vet jag iaf ingenting. Det känns som att allt som jag visste o kunde har blåst bort. Ingenting finns kvar...jag förstår inget o kan inte tänka ordentligt. Hur fan ska man göra? Jag kunde men jag har glömt bort allt...förr var allt så mkt lättare men nu blir det bara svårare o svårare. Jag sitter o försöker tänka hur jag ska göra. Men hur jag än gör så blir antingen du elr jag ledsen vad gör jag då? Sen finns det ju en annnan också men det vill jag inte ta upp nu...det har alltid varit svårt att välja för mej men det har nästan alltid funnits en självklarhet så man bara visste vad man skulle ta för beslut men det är borta nu...jag får nog bara försöka tänka lite mer helt enkelt om det går. Men jag blir både glad o ledsen över dej. Just nu ska jag iaf försöka fortsätta som nu så får jag se hur det blir sen...

Av Tove - 3 december 2010 15:23

Idag var det skola som vanligt hade no prov gick väl bra tror jag ;) Sen så var jag tvungen att stanna kvar för jag missa ett matteprov i tisdags men det gick väl bra det också. Sen så kommer Kajja snart så ska vi sticka till Frida antagligen!! :D Aslänge sen man träffa henne!! :(

Puss

en bild på Robby (fast lite suddig"/)

  

Av Tove - 3 december 2010 15:19

Igår blev det stallet då :)

Då hade jag först Bianca o vi hade markarbete, det gick dåligt i början men sen gick det faktiskt rätt bra :D Hon tar stora hopp iaf!

Sen hade jag Robby på hoppspecialen :D Men han var hur pigg som helst men han blev lugn lite då o då o i slutet me banan gick det rätt bra faktiskt :D

Sen så gick han jättefint när jag skulle trava av honom :D

TAGGAR SÖNDAG NU! då blir det att hoppa 80 me Robby utan några skeningar får man ju hoppas, tack till snälla Karro för att hon ska hjälpa mej på framridningen :D


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards