absoluttovee

Alla inlägg under maj 2011

Av Tove - 31 maj 2011 22:42

Nåra svartvita foton:

   


Av Tove - 31 maj 2011 22:32

Har gått till Hemblingby i powerwalk me Kajja! :D Det gick grymt bra för vi är såååå grymma! :D


Outfit för det var:

  *ÄLSKA minen* *host..*

Av Tove - 31 maj 2011 19:14

Dagen har varit riktigt chill! Första lektioinen va matte men de va tråkigt för vi kolla på nåt tråkigt program sen hade vi svenska och då spelade vi alfapet, sen no och då kollade vi på film sen spanska och då dansade vi (haha) ;) Sen som sista lektione va det engelska och vi typ slängde påsar? ;) Men sen stack ja till tandläkaren och efter det fikade jag och mamma lite. Sen träffade jag Lollo på stan och vi kollade runt på lite skor och sånt. Sen så cyklade jag hem och nu på eftermiddagen har jag bara chillat, låg och sola nån minut men hade inte ro till det så stack ut och fotade lite och sen cyklade ja runt här i området i typ en timme :P Haha kul liv, men ja fick ju röra på mig iaf! Sen nu satte ja mig en stund i soffan och kollade lite teve me Ruffsen. Nu ska ja sen dra ut och gå en sväng me syster när hon kommer hem från stallet! :)



Fett chill att vi börjar halv elva imorn!!!!!!!!!! Så då kan ja sova lika länge som ja abrukar på helgerna och även orka va uppe lika länge som då, imorn är de bara städdag och sen blir det hoppträning på kvällen! :)


Ni får lite foton från idag en annan dag, kameran laddar just nu!


Men ni kan få en bild på mig och Calle<3

 


Av Tove - 30 maj 2011 21:09

Har varit hos Cissi idag och sista gången jag red på Calle, han flyttar sen..


Älskar dej CALLE<3!  



Fick även hem min bild på canvas idag! :)

 


Av Tove - 29 maj 2011 19:31

Efter förra inlägget så cyklade jag hem till Syster och sedan cyklade vi vidare till Trulsa. Där träffade vi Moa,Frida,Emelie,Trulsa,Hanna,Ida,Ebba,Albin,Felix
,Albin,Max och en massa föräldrar! ;) Kvällen började väldigt tråkigt typ ingen sa nåt. Sen åt vi och efter det spelade vi brännboll! Då var det lite roligare men absolut inte som förra året! Men sen  blev det bättre tills att grabbarna stack ner på stan och då blev det ju lite tråkigt. Men sen blev det bättre igen och kvällen slutade bra med en rolig cykeltur! ;) Haha. Sen tältade vi ju alltså, jag,kajja,frida,emelie och trulsa. Det gick väldigt bra och var riktigt kul!


Sen idag har jag varit på GD-Gif:en me syster! Det va kul! Jag har inte riktigt förstått förrän nu hur mycket man saknar det gamla, Sörby, våran klass. Alla va tsm och hade kul ihop men sen splittrades vi och många har förändrats och kan tyvär inte komma tillbaka, och det är riktigt tråkigt! Men just nu önskar jag att det var år 2008 och vi gick i fyran, så härlig tid alltså! Alla vi i klassen tillsammans<3 Vi va bäst! :) Saknar den tiden nå enormt mkt och det sorgilga är att jag aldirg kan få tillbaka den..

Av Tove - 28 maj 2011 15:23

Hejsan! Idag följde jag med Trulsa till Persborg. Först skrittade vi ut en sväng medan ja red sen gick vi in på banan och Trulsa red ett tag. Sen fick jag rida inne på banan. Han var riktigt rolig med ett stort + för den härliga galoppen! ;) Sen skrittade vi ut en sväng igen och sen tog vi lite bilder och sånt.

Nu ska jag om ett tag göra i ordning mig för att sedan sticka till bästa vän för att sedan åka vidare till Trulsa! Eftersom att det är grillfest-eller vad man ska kalla det-där ikväll! Ska bli riktigt kul! :)


Bild på när jag rider på Oidi:

     

Av Tove - 27 maj 2011 17:36

Sköönt me fredag idag! Fast det var en regnig fredag! Vi cyklade imorse men sen var Moa tvungen att vända hem och hämta sin skåpnyckel så medan vi väntade satt jag under en sirèn häck, haha men jag blev inge blöt då och de luktade gott! Skoldan började me engelskalektion. Vi hade vikarie och gjorde inte sådär jättemycket.Sen gympa prov, sen valfritt. Pizza till lunch! De va najs. Sen no.


Sen var ja nere på stan me Moa, Kajsalisa & Emelie! :D Jag köpte en avslutningsklänning och vi fikade lite! Haha vi hade kul!


Sen nyss kom Krillan brådskande in här en snabbis för att byta om efter jobbet för sen skulle hon ut me jobbet, hon hade köpt kläderna under lunchrasten utan att ha provat dom men dom passade! ;)


   Haha gammal bild :P

Av Tove - 26 maj 2011 20:47

Markarbete va det på schemat idag! Vi hoppade studs utan stigbyglar sen räcke på lång anridning och en oxer ur sväng. Det gick bra! Hade Robby! :)


Skolan idag har varit bra, började me matteprov men det kändes bra :) Sen svenska och vi körde typ lite lekar kan man typ säga ;) Sen data och kika runt lite på internet, sen so me redovisning o sen spanska när vi fick sjunga ocg dansa och spela in det på fim :P Haha, vi ska få se det på måndag :P


Imorn blir det stan me Moa, ja mst ju hitta nå avslutningskläder!!



Tog första bästa bild som blev på Orongo :)

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards