absoluttovee

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Tove - 25 maj 2011 21:01

Jag mådde bättre imorse så jag kunde åka till skolan! Dagen i skolan har gått fort men nu de sista veckorna går allt fort för allting blir ju lite mer slappt. Sen va ja ju i stallet. Hade hoppträning på Robby! :) Det gick väl bra men han har ju lite svårt för att gå lugnt i kombinationer så de behövde vi träna på idag och det fick vi kan ja säga! Vi hoppade fem-kombination! Det var väldigt roligt men hästarna ttyckte det var jobbigt. Men vi började med att hoppa på en åttvolt en och en över en planka träna snäva svängar och att byta galopp osv. Sen hoppade vi då kombinationen och på slutet en linje på tre oxrar. det tog en stund innan Robby och jag fick in den rätta galoppen och kom rätt in och höll samma tempo och kom rätt ut ;) Men som sagt träning är vad som behövs! Annat kan man ju inte göra.


Sen ikväll har ja varit ut me Kajsalisa en sväng vi va och köpte kebab. Då började det brinna i en bil! Brandbilen och allt kom men dom släckte den så blev det nog bra sen men tycker synd om ägaren till bilen för den var ju totalförstörd "/ . Sen har ja pluggat lite matte och nu ska ja nog lägga mig fraför teven ett tag! :D



Bilden är på Care for me "Carro" som jag var medryttare på förr men hon är tyvärr borta nu..<3

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards