absoluttovee

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Tove - 6 maj 2011 09:08

Igår så va ja ju i skolan (upsvullen vid kinden efter operationen) men det gick bra. Sen åkte jag me syster till stallet. Jag hade lektion. Red på Lee! Var jättelängesen ja red på henne hon är ju så liten. Men det gick väl rätt bra, så länge jag höll igång energin i henne så gick det bra :) Sen filmade jag när Kajja hoppade med Buppe (uffe ;)). Sen åkte vi hem, ja sov hos henne inatt. Vi hade de bäst :D Sen imorse när ja vaknade kände ja mig värsta uppsvullen och när ja sen kollade mig i spegeln såg jag att jag var svullen vid ögat nu också! Osså har jag blivit blå, det gör ont så jag fick stanna hemma från skolan idag. Får hoppas de blir bättre! 


I helgen tror jag adet blir att åka till faster och kanske rida på Greta nånting :)

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards