absoluttovee

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Tove - 23 maj 2011 14:13

efter förra inlägget har jag kollat på gossip girl. satt och kollade i nåra timmar. kollade på datorn så kollade på lite hästar också. sen kom mamma hem me lunch. efter det har jag väl inte gjort så mkt mer än att kollat på hästar och chattat me folk. de va tydligen rätt många som åkte hem och va sjuka idag. 

haha ja såg även nu att de blåser väääldigt mkt ute. typ storm ;) tänkte gå nåt varv runt huset eller nåt för att få lite frikluft men vi får väl se. nu ska jag stänga av datorn och kolla lite på teven tror jag.


en trött lite tjejj..

har ni märkt en sak?..

kolla i inlägget en gång till om ni ser nåt särskilt..

annars får ni kolla på de här bilderna först..en på rulle..

en på..mig o bamse för länge sen..

 


men okej de som va annorlunda va att jag inte har skrivit me nån stor bokstav som jag annars alltid gör efter punkt ;) tråkigt ja vet ;) men ja har lite tråkigt här hemma ;) sry



Av Tove - 23 maj 2011 09:55

Men har helt enkelt inte haft tid till det. Bloggade ja sist i fredags? Eller var det i torsdags? Men strunt samma jag bloggar nu iaf. Jag har haft en underbar helg med Kajsalisa. Vi åkte till hennes stuga i fredags och har varit där i helgen. Jag har känt mig lite småsjuk och har haft ont ihalsen under helgen men jag tog strepsils ;) Men vi cyklade ner till sjön ett par ggr, Tjabo va såklart också med! :D Vi hade kul iaf, en riktigt skön slapphelg! Sen på söndagförmiddag åkte vi in till stan för då var det ju maskeradhoppning.


Maskeradhoppning:   

På maskeradhoppningen var jag och Kajsalisa i lag. Vi var utklädda till Lille skutt och vargen i Bamse. Tävlingen gick ut på att ha så lika tid som möjligt när man hoppade en bana. Vi fick 9 sek skillnad och kom färmed trea. Kajsalisa och Buggen blev felfria! Grattis till er! 

Robby och jag fick två nedslag och då lades det på 8 sek på min tid, så de va ju faktiskt lite bra ;) För annars hade vi fått 17 sek skillnad om jag inte hade fått den extra tiden ;) Men Robby var trött sen innan och var lite springig, men jag är ändå nöjd eftersom att det var våran första gång vi hoppade bana på 90 cm (LB-höjd). Det var iaf en jätterolig dag! Men inte så bra för min förkylning..


Förkylning: 

Ja min förkylning har bara blivit sämre och sämre under helgen och jag kunde helt enkelt inte gå till skolan för imorse så hade jag även feber och inte bara ont i halsen och täppt i näsan. Så nu missar jag ett musik-prov, en so-checkpoint, en sv-uppstas inlämning. Men det får jag helt enkelt fixa när jag kommer till skolan nästa gång! :) Får se hur ja mår imorn.


Blev ett rätt så långt inlägg idag då eftersom att jag skulle skriva om hela helgen ;) Skriver nog lite senare igen :)


Bilden: är på Jenny och Orongo! Jenny fyllde år i onsdags! Så grattis till henne! :D

   










Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards