absoluttovee

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Tove - 24 maj 2011 16:28

Har tagit lite kort nu på eftermiddan eftersom att ja har upptäckt en massa nya inställningar på min gamla kamera :P MEn bra att ja hittade dom nån gån iaf :P Men jag har ju inte letat förr heller så aa men här kommer lite bilder:

   Blommor   Blomma   Kurre äter kirskål   Kurre dricker på sitt egna lilla vis ;)   Ruffsen äter hö   Ruffsen dricker   Liten närmare bild när han dricker ;)

Av Tove - 24 maj 2011 09:31

..jag blev hemma idag också eftersom att jag inte mådde tillräckligt bra imorse för att orka gå i skolan utan jag behöver en till vilodag. Jag får väl se vad jag hittar på men det blir väl datorn,teven,lite läsning kke. Har suttit och kikat på lite olika systemkameror nu. Vill ju ha en sån :P Vet inte riktigt vilken men Nikon D3000 verkar väldigt bra, men vi får väl se. Jag får kolla runt lite till och se vad jag hittar. Annars får man väl åka till någon butik och fråga vad som är bra att ha om man vill knäppa på hästar och djur som rör sig, vilka objektiv och sånt som är bra. Men jag kan just inte någonting alls om kameror så jag måste lära mig lite mer först :P Men vi får väl se hur det går.


/Puss

Bild på mig och Robby från prisutdelningen på Ovansjö som arrangerades av Gävle ponnyklubb :)

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards