absoluttovee

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Tove - 9 maj 2011 21:35

Men jag har varit i stugan i helgen s ja har inte kunnat blogga! Men guuuuud va skönt det är ute! Jag va ute nästan hela tiden och cyklade och greja ;) Värsta skönt! Supermysig helg förutom min svullnad ;) 


Men idag var de ju skola och spanskaprov :) Sista provet i sjuan i spanska! :) NICE! Sen var ja till Cissi o red på Calle. Red på utebanan han var duktig och gick fint i form hela tiden, men var lite krånglig för han var rädd för önshuset och hinderskjulet men med en bestämd Tove gick allt bra! ;) Roligt var det med en mystur på Calle iaf<3

Sen imorn ska ja hänga me farmor och greja me lite födelsedagspresenter! :) 


Kajja har varit här på kvällen också :D Vi har pluggat lite matte och så :)

Är tyvärr för lat för att vända bilden jsut nu.. ;)

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards