absoluttovee

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Jag förstår inte själv hur mycket jag saknar dej pojken<3

Av Tove - 3 september 2011 21:26

 

Jag glömmer dig aldrig älskade vän <3

Du har alltid bettyt så mycket och gör det fortfarande. Jag ser dig varje dag där uppe. Jag tänker på dig ofta. Ibland, som nu saknar jag dig så mycket att det gör ont. Jag vill bara att du ska finnas där och ta emot mina kramar och tårar. Jag kommer ihåg våran sista dag så väl, då jag visste att du skulle få vila för alltid. Jag ville inte visa min rädsla och sorghet, det var svårt men jag klarade mig med hjälp av dig för din skull. När jag för sista gången skulle säga hejdå, då blev det för mycket. Alla tårar kom och de försvann inte på ett bra tag. Jag visste att jag aldrig skulle få se dig i verklighet igen och det gjorde så ont i mitt hjärta. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Vi din grav har du mina stenar som jag målade för förra år sedan "Här bor" & "Rulle" stod det på dem, jag ler när jag tänker på det. Vi har fått så många underbara minnen, du har lämnat ett stort hål i mitt hjärta som aldrig kommer kunna fyllas igen. Jag tittar upp på dig varje dag och kommer fortsätta med det. Jag älskar dig så mycket och kommer aldrig glömma dig. Du finns alltid med mig, det kan jag känna och det är jag glad över<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 23 september 2011 21:38

Ja det har blivit en bloggpaus utan förvarning för mig ;) Ja har helt enkelt inte haft tid..   Men ska väl försöka komma igång igen iaf ;)  Men det har väl rullat på me skolan o stallet o allt. Förra helgen gjorde jag debut med Robby i regi...

Av Tove - 7 september 2011 21:30


inegn vanlig lektion idag då jag har avrit sjuk så fick bara rida en lektion, satsade förstås på hoppspecialen då ;) Robby var öööööverpigg men det funkade rätt bra på slutade när hindrena blev lite högre, han fick lite mer respekt och backade av lit...

Av Tove - 6 september 2011 15:53

sjuk igår o idag :(, men går nog till skolna imorn. ska gå och häääämta en kaka nu-------------->   sjukt tråkigt inlägg,,mm.. ...

-

Av Tove - 4 september 2011 19:11


    Jag måste vara världens lyckligaste tjej<3     ...

Av Tove - 4 september 2011 18:06


Var till Hofors idag med Melinda :D Det var kallt på morronen så jag hade varma kläder och mössa, va ju bara det att det blev varmt senare ;) menmen det gick bra. Melinda och Pontiac var jätteduktiga! :D Dem startade en LB bedömning A1:a och vann! :D...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards