absoluttovee

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Tove - 2 september 2011 08:56

Ja då är det ny månad igen då, vet inte om jag ska vara glad åt det eller inte, vill ju inte att hösten ska komma eller ja har kommit :( Tycker hösten är fin och så men det regnar rätt ofta och det blir liksom halvkallt så lite svårt att veta vad man ska ha på sig. Så brukar det vara kallt på morgonen och varmt framåt dagen så det är lite krångligt men vi måste ju vara med om höst också :P


Skola om ett tag iaf, vi börjar inte förrän vid 10 idag och det är klart att jag vaknar tidigt då..-.- men då fick ja lite tid till att gå in på datorn ;)



jag glömmer dig aldrig älskade vän<3

  

Av Tove - 2 september 2011 08:50

Vanlig skola igår, hade choice för första gången..tråkigt-.- men jaja :P

Igår tänkte jag cykla till stallet, kollade med Kajsalisa ville hänga på och de ville hon :DD Men det blev att i åkte buss istället, då vi inte ville cykla hem så sent och vi ville komma dit lite snabbare :) Kunde itne lämna cykeln där heller och ta den någon annan dag då vi cyklar till skolan på morgonen och behöver den idag nu när vi cyklar till skolan ;)

Men vi åkte alltså buss, kom väl dit till 16.50 någon gång? :) Vi hjälpte Cissi på hoppspecialerna  och hängde lite i stallet och klubbis ;D Riktigt chilldag :)

På kvällen hände inte så mycket då jag kom hem rätt sent, gjorde inte så mycket förutom att kolla teve och lite sånt :)


Fanny och Bisse :D och Jenny & Orongo :D


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards