absoluttovee

Alla inlägg under juni 2011

Av Tove - 30 juni 2011 22:44

Har varit hos Cissi nu i fyra dagar. Bodde i en liten stuga på deras gård, mysigt! Sov ensam förutom en natt då jag fick sällskap av Sandra Jacobsson :) Har slitit och jobbat hårt hela dagar men haft riktigt kul! :) Utvecklats lite me Greta och ridit på Bagge varje dag delvis klättrat och galopptränat :) Men hinner inte skriva så mycket mer nu då jag måste fixa lite me marsvinen. Imorn blir det att åka till Kybacka igen eftersom att Cissi fyller år! :) Ska fixa present nu.. :)

  Saknar min älskade Robby som är på bete nu<3 Men om nåra veckor får ja rida på han igen! :)

Foto: Kajsalisa Söderlind :)


Av Tove - 25 juni 2011 11:57

Fjällandring på G ! :D

Av Tove - 24 juni 2011 10:41

Igår morse vaknade jag upp i stugan av allt regn..inte så kul, kollade mest på film hela förmiddan. Sen åkte vi in till stan igen och jag åkte vidare till stalet då pappa var så snäll och skjutsade mig :) V hoppade en bana, hade ju Robby :) Vi hade nån tävling om den som red finast, bäst vägar, bäst kontroll osv. Jag vann på älskade Robban! :) Det va ju inget särskilt pris men det var ju kul att Tina tyckte vi var duktiga! :)


Har rensat jordgubbar imorse till tårtan som vi äter idag på midsommarafton! :) Ska ta en långpromenad me Rulle nu ja :) Bloggar kanske mer senare, puss

 

Av Tove - 22 juni 2011 12:52

Igår stack jag till Märtha  någon gång på förmiddan eller ja det var vid nio ;) Sov här från igår till idag. Vi har gjort allt möjligt som att greja me hästarna tagit lite skrittutrer o sånt :) Vi såg en älg igår, Zacco blev helt paff ;) Haha mne sen ska jag åka hem lite senare så får vi väl se vad som händer sen :)



Märthas fina c-ponny Ronaldo "Rulle" :) Hon har en till b-ponny också som heter Zacco men det här är bild på Rulle :)

 



Av Tove - 20 juni 2011 20:31

Dom här målen la ja ut torsdag den 6 januari 16.27 inlägget heter "Greta". Ska kryssa för dom jag har klarat en så länge :)


För att Greta ska kunna bli en liten tävlingsponny som jag o Cissi vill måste jag:

Sitta på henne [X]

Longera [X]

Träna konditon [X]

Rida igång [X]

Banta [X]

Träna i ridhus [X]

Träna lite dressyr [X]

Träna bommar o hoppa [/]

Träna titthinder []

Träna banor []

Ha me på träningar []

Variera me olika saker att göra så hon alltid har så kul som möjligt [X]

Slutmäta henne [X]

Starta en clear round osv... []


De här kommer ta flera,flera månader att nå, men vi ska klara de Greta o jag!

Vi har klarat det mesta men har några mål framför oss, när dom försvinner kommer det nya :)


Bild från i vintras (de ser ni för all snö ;)) Greta med tjocka pälsen som är varm och skön! :)

 

Av Tove - 20 juni 2011 20:07

Måste bara säga det att Greta har blivit enormt duktig! Va till henne idag mitt i allt spöregn..-.-men väntade ut regnet och efter en halvtimme stack vi ner till ridbanan. Red först lite dressyr och avslutade med galoppbommar. Är så stolt över henne för under den timmen jag red idag lärde hon sig att skritta, trava och galoppera genom vattenpölar och förbi hinderskjulet!!! :D Får se om vi får börja om från början nästa gång eller om hon har lärt sig något idag som hon kommer komma ihåg ;) Va hos Märtha idag också! Jag var så trött så jag skrattade typ hela tiden och det blev väldigt kul ;)


Nu blir det en myskväll me mamma :)

      Saknar min Calle<3

Bästa fotografen: Kajsalisa Söderlind :) 

Av Tove - 19 juni 2011 16:09

Var sista lagomgången idag i Ockelbo! :) Det var lc+5cm, han var lite spänd, fick ett nedslag på tvåan och då tyvärr 4fel, men den rullade ner en bit efter så de va lite otur där ;) menmen..så kan det gå, jag är riktigt nöjd ändå! :) Laget kom fyra precis utanför placering..lite synd men vi kämpade på riktigt bra! BRA JOBBAT TJEJER! :D


Älskade Robby<3

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards