absoluttovee

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Tove - 6 juni 2011 18:08

..ne jag har haft en jätteskön långhelg me bästa syster i hennes stuga! Vi åkte dit på torsdagen och åkte hem på söndagen! :) Vi hade jättekul me skön värme och till och med lite bad! ;) Superkul va det iaf, riktigt mysigt!

Sen igår när jag kom hem från hennes stuga tog jag bussen ut till våran stuga där mamma och pappa va. Hade lite mys där tills idag vid lunchtid då jag åkte vidare till Kybacka, sa hejdå till Calle! :( Men jag får träffa han på lite tävlingar och så, han kommer få det bra och jag får klara mig utan honom..<3 Men en rolig sak var att Greta kom hem idag! :D Så jag red lite kort på henne för att göra henne lite trött innan småtjejorna sen red lite. Blev lite kort tagna både på Calle och Greta! :)


Nu snart kommer Lousie och Kajsalisa hit! :D Imorn är det boulognern som gäller och sen avslutning i övermorn! :D


Ni får en bild på en trött Ruffsen bara för att han är så söt :*

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards