absoluttovee

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Tove - 22 december 2010 15:57

Aah idag var det kort dag! Jippie! Riktigt skönt. Känner mej nöjd över betygen också. Sen ner på stan me alla o ha mys<3 Sen var jag tvungen o sticka för att köpa världens bästa ridhjälm! ASBRA! Sen så åkte jag till Cissi. Där borsta ja först på greta. Sen så tog ja ut henne o longera henn i snön. Hon tyckte det va jobbigt. Hihi. Sen tog jag in o borsta på henne så tog vi ut Ture på gången för första gången, han tyckte inte det va rkul så det var lite sjåigt att bortsa honom men det gick bra. Dom får sova i olika boxar nu så dom blir avvänjda av varandra. Men Ture blev inte glad igår då, han grät. (inte bra)

Sen så putsade jag lite. Sen tog jag in Harry, Prinsen o Calle. Sen mockade vi o fixade vatten. UNDERBART DÄR!!! Fick en finjulklapp också av alla hästarna o Cissi får se var det är på fredag! hon fick en julklapp av mej också.

Nu blir det att åka ut till stugan.

Här kommer två ursöta bilder, den första på Calle o den andra på Greta.

(Vad duktig jag har varit som inte har skrivit några smilisar, ska försöka sluta me det :D) haha en smile

    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards