absoluttovee

Alla inlägg under december 2010

Av Tove - 19 december 2010 21:50

Idag har jag köpt en massa julklappar o varit lite em Kajja o Moa :D:D:D:D

Imorn blir det skola igen o så. :( Men sisat dagarna nu. Men har världens svåraste grej att reda ut, jag kommer säkert börja gråta :(

Av Tove - 19 december 2010 21:26

 

FINFINT TYCKER JAG!! :D 

Av Tove - 18 december 2010 19:40

Är i stugan i helgen :) idag har vi bakat lite grejor o har varit o grillat o grejat :) Har varit så duktig o skottat lite idag också! :D

farmor, Bengt o Leif är här på middag. Dom sitter o spelar plump nu. jag sitter här o letar efter en häst :) Farmor tjatar på papa hlea tin han börjar nog bli lite trött på det ;) Haha men farmor e bra hon!!! :D  Imorn bli det väl att slappa lite bara o sen åka hem o förbereda sej för dom sista dryga dagarna i skolan. Men kommer sakna alla!! :(


Juste förlåt för att min blogg har blivit lite tråkig nu på sista tiden men de är för att jga har inga roliga bilder men nu har jag väl några som jag kan lägga upp sen när jag kommer hem till min dator i stan :)


Kolla mina filmer som jag har lagt ut på facebook när jag rider på Waldo, Orongo, Ängeln o Robby. För er som inte vet så är Robby o Waldo riskolehästar på GFRK o Orongo o Änglen är Jennys hästar, en kompis till mej :D


Nu sitter man o kollar på hur fina bilder som helst på Munsboro Elton<3

Ska fortsätta kolla nu så hejdå!

puss

Av Tove - 17 december 2010 15:08

Sista gången på terminen. Hade först Bamse barbacka! :D Vi tränade lite på volterna o så sen hoppade vi o sist hade vi stafetthoppning o mitt lag vann bådas gångerna! :D Som bestod av: Tove, Bamse   Elin, Indy     Jenny, Robby     Hanna, Danne! :D

SUPERKUL!

Sen på hoppträningen hade jag Robby :D Gick jätte bra :) Han höll sig rätt så lugn till på slutet när han blev lite trött ;) Vi hoppade lite bågar o trippelbarr!! :D Sen fick vi några papper av Cissi om typ målen :)

På onsdag blir det att åka till CIssi! :D O träffa underbar Calle som kommer hem på Tisdag!!!!!!! :D WWIIIIIIIIEEEEEEHHHHHHHHHOOOOOOOO!! :D


Nu åker man ut till stugan!

Bloggar efter helgen!

Puss!

Hejsvejs!

Av Tove - 17 december 2010 15:07

Moa Björklund! Är en superfin vän som alltid hjälper o stöttar mej! Älskar dej mest Moa Helena Björklund!!!!puss


http://absolutemojsen.bloggplatsen.se/

Av Tove - 15 december 2010 19:24

YESSSS!!! äntligen är man klar me essayen till engelskan :D:D:D Har suttit i en halvtimme nu "/ Nu ska jag gå o fixa lite me julklappar! :D

Av Tove - 15 december 2010 19:21

Imorse när vi skulle till skolan när vi va nere på stan mådde Moa inge bra så då åkte hon hem igen :( Inte kul :( Annars har det inte hänt så mkt idag, rätt chill tkr jag. Har inte gjort så mkt på lektionerna :D SKÖÖÖNT!! :D Heehe. Sen ner på stan o shoppa lite julklappar, blev lite fin grejor! :D Sen så åkte jag hem o då orkade inte mamma laga nå mat så då åt vi på MAX, första gången på hur länge som helst! Sen så har jag typ inte gjort nå mer förutom läxor "/ sen ska jag görda julklappar, hejsvejs!! :D

Av Tove - 14 december 2010 20:16

Längtar så jävla mkt efter dej pojken<3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards