absoluttovee

Alla inlägg under december 2010

Av Tove - 7 december 2010 20:53

Superkul i stallet! Karro kände sig sjuk så då fick jag rida på Joey :D Hon red lite först för hon hade bara gått me han igår så han var jättepigg ;) men han var jätteduktig tycker jag! :D Jag skritta,trava o galoppera lite där på volterna o sen skritta jag av me Fanny! :D SUPERHÄRLIGT! :D


Idag i skolan va det ju bäst men stackars Jesper... ;) Aah vi hade kul på NO:n iaf vi satt typ bara o pratade medan de andra kolla på film :D Sen på engelskan var det också skönt o Kajja satte sej brevid Jesper men bytte sen plats xD


Puss

Av Tove - 6 december 2010 19:24

Helgen = uppbokad
Lördag: Först Cissi, uteritt me Cissi, Hanna, Sanna & Malin :D Sen fältis o tråna till luciashowen. Sen sova hos farmor.
Söndag: Farmor o sen luciashow på fältis :D

Av Tove - 6 december 2010 19:20

Fan va jag älskar Cissis hundar! :D

Idag så kom jag dit o då satt jag o Cissi i sadelkammaren o putsa på lite grejor så kommer hennes hund Oscar o börjar gosa me mej :D Men sen kommer lilla valpen Vindy o slickar mej så mkt i ansiktet så jag ramlar omkull XD ;) Då blev Oscar avundsjuk o stack :( så då började jag iaf gosa me Vindy ist :D

Sen borstade jag lite på Greta & Ture o sen fixade jag vatten o sen sprang jag o krattade me Vindy, Hon sprang efter :P

Men dom har sålt min bästis! :( Hundvalpen Nisse. Han var min bästis o vi hade så kul men nu är han såld :( En  brun liten sötnos till hundvalp. Men Vindy tröstade mej så jag blev glad igen!! :D En ny bästis nu men glömmer aldrig min lilla Nisse... :(


Nisse<3

Av Tove - 5 december 2010 12:25

Robby, LC, 80 cm

Kändes superbra idag på tävlingen! Robby var lugn för att vara han tycker jag :D Men när vi kom till öppningen vid framridningsbanan ville han dit så han svängde så då fick jag göra en snabb liten volt o fortsätta så då blev det tyvärr fyra fel o ingen omhoppning. Men jag är jättenöjd ändå för det kändes som att jag hade kontroll över honom hela tiden :D

 

Världens bästa Robby!<3

Av Tove - 4 december 2010 09:59

Vaknade vid halv 9 o sen myste jag lite me marsvinen. Idag blir det fest o vi kke åker ut till stugan, vi får väl se det vill pappa iaf fast mamma vill vara kvar här^^ Men vi får väl se..blir nog ingen mer bloggning nu förrän imorn efter tävlingen eftersom att vi blir ute på landet i natt o sen så åker vi nog direkt ut till stallet då. Men ni får veta hur det har gått på tävllingen imorn. Det enda jag hoppas på iaf är att Robby håller sig lugn :D

Puss


Bjuder på en gammal bild :)


  

Av Tove - 3 december 2010 21:19

tråkigt, tråkigt, tråkigt det är vad jag har just nu "/

Av Tove - 3 december 2010 19:50

The stars lean down to kiss you
And I lie awake and miss you
Pour me a heavy dose of atmosphere
'Cause I'll doze off safe and soundly
But I'll miss your arms around me
I'd send a postcard to you dear
'Cause I wish you were here

I'll watch the night turn light blue
But it's not the same without you
Because it takes two to whisper quietly
The silence isn't so bad
Till I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly
<3
I'll find repose in new ways
Though I haven't slept in two days
'Cause cold nostalgia chills me to the bone
But drenched in vanilla twilight
I'll sit on the front porch all night
Waist-deep in thought because when I think of you
I don't feel so alone

I don't feel so alone
I don't feel so alone

As many times as I blink
I'll think of you tonight
I'll think of you tonight

When violet eyes get brighter
And heavy wings grow lighter
I'll taste the sky and feel alive again
And I'll forget the world that I knew
But I swear I won't forget you
Oh, if my voice could reach back through the past
I'd whisper in your ear,
Oh darling I wish you were here



Av Tove - 3 december 2010 19:33

Har varit hos Frida nu me syster<3 Fett nice! SÅ länge sen man såg den gullungen!

Hon e världens sötaste tjej mst jag bara säga!

Sen så stack jag hem o åt o nu sitter jag här. Imorn åker man ut till Kessmansbo på fest :P

Puss

Underbara gamla minnen<3  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards