absoluttovee

Alla inlägg under mars 2011

Av Tove - 27 mars 2011 17:03

har fixat headern nu :)

Av Tove - 27 mars 2011 17:00

Det har inte hänt så mkt idag ;) Syster och jag har varit o handlat, duktigt! Sen har vi kollat vänner o suttit vid datorn. :)

Har fixat ett litet collage i picasa till en ny header nu också, lägger in den sen :)

Nu pluggas det här hemma, duktiga vi är igen! :P

 

Av Tove - 27 mars 2011 11:31

Nice kväll igår! :D Vi hade de bäst, och vi har bevisat att vi är hur oteknologiska som helst spev när det gäller webcam :P hahahahah

   

Av Tove - 25 mars 2011 23:35

Hejhej! Sitter me syster här :D Vi har kollat på lite roliga filmer ;) haha. Ska sova här inatt, NICE :D Vi typ sitter här o har kul! (Fattar du vinken :P) typ..haha.

Ska väl fortsätta nu håller på o ritar sååå fint i paint asså! Haha, syster sitter o gör collage elr nåt tror jag:) Imorn hittar vi på nå kul :D

  Gretis oklippt ;)


Av Tove - 25 mars 2011 21:55

Supernice men jobbigt ;) Tränade på lite volter och gas och broms :P Tränade lite galopp också :) Hon var duktig men blev trött efteråt! Hoppas ridbanan smälter snart hos Cissi så ja kna rida bättre hemma :D


Sitter här me syster nu :D (L)

Av Tove - 24 mars 2011 21:24

Hade Waldo idag :D Hoppade ba´na barbacka för att träna balansen lite gick väldigt bra faktiskt! Hinner inte skriva mer nu, pusss

Av Tove - 24 mars 2011 21:22

Idag var det inte så bra i stallet. Först när ja börjar trava så märker jag att nåt är fel me Robby och han typ haltar :( Vi vet inte vad det var. Så då fick jag byta till Picasso. Dom höll typ på o spruta nå grej inne i stallet och de blev han livrädd för. Så sen vågade han inte gå i hörnet. Sen så va han trög och ville inte hoppa eller nånting. Så det blev ingen omhoppning heller. Sen så ska jag gå ut men då vill han inte gå förbi stallingången så han stannar och jag får vända och då upptäcker jag att jag har tappat ena sporren och då var jag så trött och arg och stressen kom så jag bröt ihop helt. Men sen efter hjälp kom jag in i stallet och sen hittade mamma sporren ute i mörkret och leran och det enda som är dåligt nu är att jag fick nå sår på hälen och Robbys ben är inte bra och min ihopbrytning "/


Nu är det iaf bra me Robby! :D

Av Tove - 22 mars 2011 14:51

...nog ner på stan en sväng me kusin nu. Fast hon har inte kommit hem än ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards