absoluttovee

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Tove - 2 april 2011 15:01

Det var träningsmatch typ gif mot söderhamn. Söderhamn förlorade, blev 4-3 :( Fast dom spelade asbra! Träffa Samir och dom cokså :P haha ;)

Av Tove - 2 april 2011 11:57

Greta igår! Kom tid tidigt och visste att jag hade väldigt mycket tid på mig så jag tog det lugnt. Borstade lite och sen gav jag mig ut i skogen. Jag red inte på ridbanan idag kände att jag och Greta behövde en tur ute tillsammans! Vi red enda bort till den asfalterade vägen, längsta hon och jag har ridit någon gång! :D Sen kom jag hem och Greta var riktigt trött, hon orkade inte ens takta hemmåt ;) Sen fick hon komma in och äta och blev överlycklig. Sen grejade jag lite, sopade, putsade och lekte me hundarna och sen kom mamma och vi åkte ut till stugan. Var typ ute hela kvällen, skönt! Sen nu imorse åkte vi hem igen för snart ska jag på match på nynäsvallen(?) tror att det var där i alla fall. Sen åker man till underbara farmor! :D Roligt,roligt och sen imorn blir det stallet :)



Miami<3


  Juste igår var det ju 1 april också men jag lurade inte nån :P

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards