absoluttovee

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Tove - 9 april 2011 13:19

Ja igår sov jag hos syster<3 Vi hade fett me nice ;) Vi var i stallet länge till typ halv nio(?) tror de va nåt sånt, kanske senare tillochmed ;) Men vi fixade me både Buppe o Robby och byggde bana.

Idag var det tävling, storhästhoppning. NICE!

Jag stod som funktionär vid insläppet i 1.00 m men innan det var det ju syster som red :) Hon och Buppe körde hårt och fick en fin felfri runda! :D:D:D:D SUPERROLIGT!!!!! :D

Nu ska ja vara inne en stund men sen sticker ja ut o gör nåt. Sen så kommer Kajja hit och sover här ikväll :) FÖr imorn hänger hon me mej när ja har tävling!

Blir LD/LC :D

TAGGAR!

Får hoppas vi får en bra galopp och han inte blir för spänd så får vi hoppas att vi kommer runt utan avramlingar ;) Vi får se hur de går..bloggar väl imorn. :)

Ja så nu ska ja nog ut en sväng snart kanske om jag orkar. Men vet ju inte vad ja ska göra :P Får hitta på nåt, typ gå en sväng kanske? aah vi får se.


hoppas det går lika bra som de gjorde i LD:en i Ockelbo :D

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards