absoluttovee

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Tove - 11 april 2011 20:59

Haft en riktigt skön dag idag! :) Har varit bra väder och det mår jag bra av måste jag säga! Så fort det är sol och ljust är det som att allt blir lite lättare. Väldigt skönt. Vanlig skoldag idag då, nu har vi ju även börjat cykla igen, faktiskt skönt me frisk luft! Och inte lika trångt som på bussen! Blev inte att vara hos Cissi idag eftersom att Greta har flyttat ut till Hedesunda nu för ett tag men jag vet inte hur länge vi får väl se..Men imorn blir det också roligt för då sk ajag följa med Kajja till stallet! :) Skojskoj! Sen i helgen blir det nog stugan och så :) Imorn lite prov och så, så ska kolla så att jag kan det nu!

ses!

Ridskolehästen Bamse på fältis :)

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards