absoluttovee

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Tove - 19 april 2011 09:29

Hej! Så grym dag igår! Vaknade vi typ åtta gick upp lite senare, sen bakade Kajja och jag chokladbollar (jag sov hos henne) Men vi tog typ tre dl för mcyket socker så det blev sockerbollar ist ;) Som vi bjöd på i stallet sen också efter att jag, Kajja och Emilia A cyklade inifrån stan till stallet! Till Valbo! Fatta grymma vi är! I stallet hade vi de först lite skönt och bara satt och pratade lite, sen greja vi me lite mockning och vattenhinkar o sånt, ja fixa till Katie och Kajja till Buggen. Sen var Emilia så underbart snäll så jag fick rida ut på Bazsa! Så då fick jag rida igår också! Första gången jag red ut me Kajja! Vi hade de bäst! SUPERKUL! :D Sen hade vi de bara nice efter det och typ solade lite, hade kul uppe på loftet och sånt! :D SEn cyklade grymma vi även hem från valbo! :D


Idag sov Kajja hos mig och det blir väl en dag me henne, fast att jga måste städa här hemma "/. Men sen ska man till tandläkaren idag också som är tråååkigt och joooobbigt!! Men jag klarar det nog ;)

Sen ikväll blir det nog att sova hos Fanny och sen imorn ha Katie! Som också blir roligt! puss


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards