absoluttovee

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Tove - 3 april 2011 18:39

Träningen idag gick bra! :D Vi hoppade bana med: kombination,vattenmatta,mur,räcke,stigsprång x2 & påskhindret. VI började hoppa fram lite på olika hinder, då kändes han lite ojämn och springig men det blev bättre sen när ja hoppade bana :) Frst på lite lägre höjd och sen på tävlinghöjd. Gick väldigt bra, fick igång galoppen bra utan att han sprang. Vi jobbade ihop, ja börjar lära känna honom bättre och bättre nu. Och kan oftast göra nåt bra av det dåliga som idag regnade det jättemkt, det var många hästar och han blev spänd och stressad! MEn sen blev det bra ändå, vi kom in i galoppen och då flöt det på. Vi satt ihop idag, Robby & jag. Hoppas det fortsätter så här nu! 


Ska ut me syster en stund snart :)<3


 

Av Tove - 3 april 2011 11:17

Sov hos farmor igår till idag. Vi åt god mat där igår kväll, men innan det så var jag så duktig så jag stack ut och spran i en halvtimme med deras hund! :) Så nu sprang jag både igår, i tisdags och förra söndan ;) Men sen så höll vi på me hästarna och så och det slutade med att jag var trött redan vid tio men höll mig upp till elva iaf! Sen idag vaknade jag vid 8? tror det var nån gång då. Så har jag varit ut me hunden (men sprang inte ;)) Sen var jag över till Jenny och vi matade kaninerna och så. Men nu är jag hemma igen och ska ladda upp inför hoppträning på Robby idag! :) Hoppas det ågr bra!


Bloggar väl senare I guess om ja inte mst plugga en massa..

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards