absoluttovee

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Tove - 14 augusti 2011 08:37

Japp, idag blir det valbo (HÖÖKS) med Jossan. Ska köpa ett schabrak, kanske ett träns och ett dressyr spö. Visste ni att jag ska börja satsa lite mer på att hopp tävla? ;) 

Förut, var mina färger röd och marinblå, nu är det rosa och marin blå, om någon ville veta.

Men HÄÄÄR kommer grejerna jag ska köpa, in pictures:


LOVE IT ALL!!!!!!!!!! Plus att om man handlar för minst 500 får man 75 :- rabbatt ;)



Ett jättesött täcke, nu får Snowman tåla lite rosa haha ;)

    Det här schabraket har jag velat ha hur länge som helst, också såg jag det på valboridsport en gång, men hade inga pengar med mig då:( Och nu har jag inte hunnit åka tillbaka dit sen dess :(


Schabraket som jag ska köpa :) Det är ju lite mörkare rosa på det här, vilket jag gillar bättre. Lättare och matcha ;) men Lamicell schabraker är ju också såååå snyggt!

   

Dressyr spö, som vi får se om jag köper...


Sen på hopptävlingar får vi se om jag har rosa eller blå tröja till schabraket ;)


/Sigge

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards