absoluttovee

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Tove - 2 augusti 2011 17:38

Japp, Nu så, nu går jag till Hillerian där ägarna hämtar upp mig.


MOT TRÖDJE!


Hörs ikväll, kram Sigge




Tog en bild ur arkivet på någon häst :D  

Av Tove - 2 augusti 2011 17:00

Hej!


Ja, har precis varit ute i lervik och hämtat rid grejor, så om en 45 minuter blir det Prins William! Kika in här runthalv 10, 10 om ni vill se bilder osv  


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..? Lovat mamma att hänga en tvätt iallafall.


Också har jag städat rummet idag! Blev bra om jag får säga det själv. KUL OCH LÄSA VA??? JA DET TYCKER NI!!!

hehe


Känner mig lite deppig nu, så avslutar här.


Miss you, please come back..


 / Sigge

Av Tove - 2 augusti 2011 13:35

Hej Bloggläsare!


Har varit vaken ett tag, vaknade NIO fasten jag somnade typ fyra igår, så jag är ganska trött nu...

Men min dag ser ut så här: Lunch snart och familjen kan komma hem från stan snart, efter det åker jag till Lervik, kikar runt lite, pratar med lite folk osv. och hämtar rid grejer. Sen väntar jag hemma på att åka ut till Prins William. Idag bli provridningen. Ska bli roligt! Är dock lite nervös för en grej, kanske berättar sen..


Kan iallafall lova bilder och info från ridpasset ikväll!


Sen tidigt imorgon åker vi till Grönan och till morbror som bor i Stockholm. Det blir nog roligt. Skönt att komma bort från Gävle lite..

Också är det ju ridläger nästa vecka! Kommer bli grymt!


Men nu ska jag göra annat, kände att inlägget blev lite slarvigt skrivet.


/ SIGGE

   En bild för ganska exakt ett år sedan. Mycket har hänt sedan dess!   

Av Tove - 2 augusti 2011 00:54

Har kommit fram nu för flera timmar sen. Det har gått riktigt bra allting med flyg och buss, mnmen kna inte skriva nå långt inlägg. Är supervarmt o skönt här iaf :D! 


Men vi ses så får mina underbara gästbloggare fortsätta underhålla er<3


Tack till er<3


   älskade Ruffsen, saknar mina marsvin!!<3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards