absoluttovee

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Tove - 4 augusti 2011 23:15

Hej!


Jag är ledsen att jag inte uppdaterat er på två (Eller vad blir det?) dagar nu, men jag kom hem från Prins William cirka halv tio i Tisdags också däckade jag när jag kom hem ;)

Men var grymt fint stall och allt var super så är medryttare nu! Men ja, mer om det kommer imorgon!

Var skönt att vara i Stockholm varit på Grönan. Fick dock panik av kvasten...?! När jag var högst upp ockås var jag dumt nog att åka längst fram så jag trodde karussellen skulle ramla NER!!!

Börjar bli jätte rädd för att åka karusseler nu :( Jag föredrar typ bebis karusselerna ;) Nej men nästan..


Ledsen för ett inte så organiserat och slavrigt inlägg men är sååå törtt! Skirevr i morgon.


(Ledsen för alla stavfel!


/SIgge

Av Tove - 4 augusti 2011 23:08

jobbat på harnäsbadet idag på en vaaarm daaaag -.-' får iaf pengar för de ;)  fick iaf bada efter å gratis glass!! :D (happyface!)


nu har ja total 'stäss-packat'     ska på träningsläger i Älvdalen (Älvdalen=vart?)  ska bli skit kul å flumma runt där me moa, wilma å felicia! :D

   ............... å de bäästa me badhuset där (förutom simbasängen) är att dom har en vattenrutschkana!!!!!!!!!!!!!!! :D    JIIPPIIIEE!!!!!!!!!! :PPPP


...men aja mst sova nu ;) kmr inte orka träna annars ;)

       hörss/ Emelie


(kmr inte bli nå gästbloggande när ja e där...men berätter maybe whem i'm back ;) gonna miss you girls!! <3)

 

<--- vattenrutschkanan!!!!!!!!! :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards