absoluttovee

Alla inlägg under oktober 2010

Av Tove - 4 oktober 2010 19:20

Tjjooo :D

Idag var jag i stallet hos Cissi :D

Greta har fått en hovböld så kunde inte rida på henne :(

Men då fick jag min tröst och fick rida en häst som heter Kalle! :D Han är en storhäst :DHan var asduktig och jätterolig att rida på.

Jag red me Hanna, Cissis bästa kompis :)Hon red på sin häst Harry :)Hon tyckte jag var jätteduktig så det var ju kul :D

Såååå nu sitter jag här och är jätteglad :D<3


Puss o kram

Av Tove - 4 oktober 2010 16:22

tjeeeena!

Idag vare bäst i skolan då iaf på hemkunskapen ^^ hihi :D

Ska snart till Greta om mamma kommer hem ngn gång. :)

PUSS  

Av Tove - 4 oktober 2010 07:29

Tjeeeeena!

Nu sitter jag här vid datorn för jag behöver inte göra iordning mej förrän om tio minuter.

Idag ska jag till Greta! :D Ska bli jättekul! :D

idag har vi spanskaprov "/

drygt, drygt, drygt men jag tror jag kan allt :)

Sen har vi typ so prov på onsdag elr nåt "/ men jag tror jag kan det ockskå xD :D

Aja puss ses!

Av Tove - 3 oktober 2010 21:37

tjooo!

Nu har jag skaffat en ny blogg :) Ska försöka vara inne på den så mkt som möjligt :)

Jag kan tyvärr inte skriva så mkt nu för jag mst fixa mat till mina små djur :D

Men skriver imron när jag kommer hem från Greta :D


Gå in och kolla : absolutkajjototto.bloggplatsen.se     också :D


Puss o kram  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards