absoluttovee

Alla inlägg under oktober 2010

Av Tove - 8 oktober 2010 18:12

Ja jag ska snart äta :) Jag är hungrig så hoppas det är ngt gott! :) Just nu gör jag inte så mkt, sitter typ här vid datorn och bara tänker och sen så håller jag på att skriva en grej också :)


puss

Av Tove - 8 oktober 2010 14:12

Är äntligen hemma från skolan nu då :DSitter här vid datorn me Mojja :D<3Vi ska ta upp K&R snart :) För hon har inte sätt dom på länge. Det blir stugan hela helgen så inte mkt bloggande då kke inget allt "/ Sen bloggar jag kke inte på måndag o tisdag heller för då är det studiedag och jag är ledig och borta. Men jag ska till Greta iaf på måndag! :D Sen så ska jag till fältis imorn för jag ska på team gfrk möte :D<3


Hejdå

//Tove o Mojsen    

Av Tove - 7 oktober 2010 21:20

Hade lektion för bäde Tina och Cissi idag :D

Först hade jag Wizir på Tinas lektion. Det gick bra, han var jätteduktig på att hoppa men ibland blev det ngt konstigt hopp men annars gick det bra :)

Sen på Cissis lektionen hade jag säklart Waldo! :D Körde me martingal idag på honom och det gick faktiskt bättre och korta in honom då så det var bra :)

Han var lite seg som vanligt men han var sååååå duktig på slutet när vi hoppade bana. Jag älskar Waldo! :D<3

Av Tove - 6 oktober 2010 20:49

Tjooo!

Hade so prov idag i skolan dt gick nog bra tror jag :)

Sen så åkte jag till fältid me syster hjälpte henne me Bug och jag tog hand om Lillan lite också :D<3

Jag ska typ göra ngn läxa elr neee men jag ska träna inför vårat idrottsprov tror jag.

Hejdå!  

Hehe en liten bild på mej här osså :D


  

Av Tove - 5 oktober 2010 20:23

Nu sitter man och pluggar dt sista inför so provet imorn "/

jobbigt men snart klar... snart ska jag gå och kolla lite på tv med pappa hoppas dt är ngt bra :D

Puss hejdå!<3  

Av Tove - 5 oktober 2010 19:09

Skulle ju sticka till fältis idag men så blev dt inte för Fanny var sjuk och då var dt inte lika kul och sen kom jag på att jag skulle hänga me Kajja till Lervik så då gjorde jag dt. Det var kulkul :D<3

Puss

Av Tove - 5 oktober 2010 14:48

Idag var det skola som vanligt. Det var drygt. Men vi hade iaf kul. Men det var synd om mej på no:n xD neeerå det var väl kke inte dt<3

Menmen sista lektionen hade vi engelskaprov det var drygt "/ men tror det gick rätt så bra :)

Snart tar jag bussen till stallet, då blir det väl att hjälpa Fanny o så :D<3


Puss

Av Tove - 4 oktober 2010 20:39

Här kommer lite bilder på Greta o Ture :D

                



SÖTAST!! :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards