absoluttovee

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Tove - 18 oktober 2010 19:58

Hejhej! Jag var hos Cissi idag :) det gick superbra :) Kajja hängde med och var snäll o hjälpte mej :) Först så borstade vi lite och så sen så longerade vi Greta och sedan medan Cissi longerade Greta hängde jag på magen över hennes rygg för att vänja henne vid mig för nu när hon stått i nästana ett år är det väldigt ovant för henne att ha en ryttare på sig. Hon var pigg och jättesnäll, hon gjorde lite bocksprång bara xD :D men det var iaf superkul! Ture tyckte det var jättekul i början och ville springa brevid mamma och bita henne xD Men tillslut tröttnade han. Hihi<3

ahh det var jättekul iaf, de blir stallet imorn igen då :)

Puss hej!   La ut en bild på mej o Robby :) bilden togs i somras  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards