absoluttovee

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Tove - 27 oktober 2010 19:04

Hejhej! Skola idag. Först typ mentor time o då fick vi sitta i två timmar o lyssna på rektorn när han pratade om en massa grejs. Vi slapp två lektioner då iaf ;) Men sen hade vi so o vi gjorde inte så mkt jo typ skrev o så. Sen hade vi No ovi hade bara lektion i en halvtimme för vi hade SPT så vi slutade halv två o då skulle vi göra egna serier och skriva vad det var för energier som hände typ. Jag o Jonas gjorde en serie av han när han hoppa studsmatta o sen i slutet jaga han sin brorsa, såååå bäst ;)


Sen ner på stan me Sigge o Lollo, jag aktiverade mitt bankort o sen så fikade vi lite  :D

Sen stack jag hem och va me Kajja :D

O nu ska jag ta upp mina små marsvin :D


Puss


Här kommer en bild på mej o Orongo   

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards