absoluttovee

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Tove - 21 oktober 2010 20:48

Hejhej var träning idag :)

Först vanlig lektion och sen hoppspecial :) Hade Picasso på både fråga mej inte varför jag inte hade Waldo, det var bar en massa krågel me allt idag -.- Men det var är ju bra att rida lite olika hästar också så det var kul! :D men jag fick rida i hoppspecialen halv 6 men dt går ju inte för min vanliga lektion slutar ju inte förrän tjugo i sex -.- så det var ju lite drygt men då fick jag ju ha Picasso iaf på båda lektionerna så jag kunde bara gå över på andra sidan när hoppspecialen började men jag orkar faktiskt inte rida konstant i 50 min+1h15 min utan mat och vatten och värme. Det går faktiskt inte så jag ska få byat tillbaka till min grupp 10 i 8 :D då blir lilla Tove nöjd igen :D Ahhmen  det gick iaf bra på lektionerna Picasso var jätteduktig bar alite slö ;)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards