absoluttovee

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Tove - 20 oktober 2010 18:50

Imorse regnade de när vi skulle sticka till skolan så då fick vi åka me mamma ist :D Det är en grej som är bra att man har sin mamma på skolan men det finns nog inte så mkt mer xD

Haha på engelskan idag funkade inget för våran lärare, först skull vi typ visa upp några scener från en film men då funkade inte youtube för vi behövde musik till så då gick inte det och sen kom Kajja på att vi kunde använda hennes spotify men de gick inte för skolan hade typ blockat de så då skulle vi kolla på en film och svara på frågor men då lagga filmen så då fick vi ngt korsord grejs som man skulle hitta en massa ord i :D Hehe

Sen på eftermiddan tog vi bussen hem och mamma och jag skulle ju fixa me mitt bankkort men då kunde inte hon för hon skulle på möte -.- menmen då var ja me Lollo o Mojsen och vi gjorde inte så mkt förutom att käka kaka ;D Hehe

Aah o sen stack mojsen på gympa och då gick jag o lollo hem till mej och sen så stack lollo hem me bussen och nu sitter jag här :)

Ska nog messa Kajja nu o fråga hur det gick att rida Buggen idag :D Så hejdå!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards