absoluttovee

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Tove - 22 oktober 2010 18:51

Har ni nå tips på bra låtar för jag har tröttnat på alla bra nu "/

Av Tove - 22 oktober 2010 18:37

Har inte haft några bilder i mina senaste inlägg förutom det senaste så nu lägger jag ut lite blandade bilder :D<3

En bild på mej :)

En till bild på mej :)    En bild på Moa :)   En bild på Kajja :)   en bild på borden till mammas 40 årsfest   en bild på typ förrätsbordet på mammas fest   en bild på mej :)   hade så tråkigt så knäppte ett kort på lampan ;)   min nymålade maglar :D   o en sista bild på mej :)  

Av Tove - 22 oktober 2010 18:09

Höstlovet:

Måndag: Kke vara me kompisar på förmiddagen men till fältis vid halv 2 till 5 för grönt kort kurs :) sova hos Kajja antagligen :D

Tisdag: Kke vara me kompisar på förmiddagen men till fältis vid halv 2 till 5 för grönt kort kurs :)

Onsdag: Ska antagligen till Cissi :)

Torsdag: Kke vara me kompisar på förmiddagen men till fältis vid halv 2 till 5 för grönt kort kurs :)

Fredag: Kke vara me kompisar på förmiddagen men till fältis vid halv 2 till 5 för grönt kort kurs :)

Lördag: Ska antagligen till Cissi :)

Söndag: Km i hoppning på fältis :D

Sen så ska man försöka att klämma in alborgen också men vi får väl se hur det går...o det som är lite synd är att mina kompisar inte är så morronpigga så jag hinner inte vara me dom så länge innan ja ska till fältis men dt blir nog bra ändå :D



  

Haha var bara tvungen att ladda upp en bild på mina fina drinkar som jag gjorde i somras till mej o Kajja tror jag det va;) Dom är gjorda av ett riktigt svårt recept:

Vatten

Gurka

Paprika

O

Morot

Heheh :D

Av Tove - 22 oktober 2010 17:55

Först skola o då på engelskan skulle ju vi gör dom där scenerna som jag har skrivit om i tidigare inlägg men dt blev inget med dt idag heller xD Haaha bara för att vi inte hittade ngn sladd till mobieln så då ska vi inte göra dt förrän på torsdag :D så fett nice :) ahmen sen hade vi gympa o prov "/ men dt gick bra för jag fick alla rätt :) sen resten av lektionen gjorde vi inte så mkt :) sen stack Kajja,lollo o jag ner på stan. Stack först till banken o sen till donken sen stack lollo. Sen gick Kajja o jag in i lite affärer och följde efter en person :) hihi vad busigt ;) nee skoja ba :) aah men sen så tog vi bussen hem till mej och nu för ett tag sen stack hon hem. Blir en hemmahelg för mej i helgen :D ÄNTLIGEN :D fast ne juste det blir det ju inte för jag kom på att jag ska sova hos farmor lördag till söndag :) haha inte en hemmahelg dåra stackars mamma, får aldrig vara me mej ;( ;) jaja hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards