absoluttovee

Alla inlägg under februari 2011

tv?

Av Tove - 11 februari 2011 20:33

asså ja vet inte om ja orkar kolla på tv :P Ska nog göra det, ne men just det först ska jag duscha sen kolla tv och ta upp marsvinen. Fett nice me en dusch nu...

bild på Gretas sadel, Knight

  

Av Tove - 11 februari 2011 20:02

Red ut me Fanny idag. Hon på Bisse och jag på Walle :) Red bort mot Stackbo typ till bonden, 35 min :)

Nu ska ja keta efter nån tvättmaskin på internet till Leif (pappas farbror) han har ingen dator, han bor ju ute i skogen :P


Av Tove - 11 februari 2011 19:59

- låtar kan väcka riktigt djupa känslor

- jag harfått känna en smärta i magen som måste vara helt omöjlig, åt för mycket :P

- att jag är nervös inför Ockelbotävlingen idag men kommer antagligen inte vara det på fre-sön nästa vecka :P


Av Tove - 10 februari 2011 21:22

Ja jag bloggade ju tyävrr inte igår men jag hann helt enkelt inte. Jag kom hem rätt sent och då var jag tvungen att få hjälp med matten av pappa. Igår på träninge gick det HELT OK men inte sådär superbra. Men han har ju svårt för bommar och lydnad :P

Idag på lektionen så red vi lite skänkelvikning, förvändgalopp och lite formning. Robby var hur duktig som helst! Är supernöjd! Han gick fint och lyssnade hela tiden! Vi jobbade ihop idag, det kändes som att vi var samspelta. Jag börjar gilla dressyr mer och mer nu, det är ju jättehärligt och känna den där känslan att man är ett med hästen! Älskar min Robby<3


Igår:

There`s nothing else I can say, but I love my outfit today :P

  

Av Tove - 8 februari 2011 19:35

Men inte särskilt stor förändring bara att ja har lite mjukare o kortare hår. Hon klippte bara topparna o det som var slitet.Men alltså inte så mkt skillnad.

Bild iaf:

Sne :P

  

rak:

    

Köpte också nya skor, dinsko:

    

Köpte en ny tunnika också, ginatricot:

        

Av Tove - 8 februari 2011 13:19

tjooo! Är i datsalen nu, ska hämta lite bilder härifrån för att ha i mitt collage! Så passarpå att blogga lite nu!:D Blir att klippa sig idag! Sen inge mer..

Seeya!

Av Tove - 7 februari 2011 20:33

hade ögonskugga över hela facen :P gick till hemköp, lite dom glodde ;)

        

Av Tove - 7 februari 2011 20:27

Hejsan hoppsan, skola idag som vanligt, värsta roliga bråket :P musiken gick faktiskt fort idag :O

Sen Cissi!

kom dit o gjorde iordning Greta, satte på alla reflexer o allt :D Sen kom Hanna o gjorde iordning Harry så red vi ut. Greta var jätteduktig idag för hon va pigg o stannade inte en enda gång ute o hon stod still i stallgången!! Superbra! Sen putsa ja o så :)


Bilder på Greta från idag:

    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards