absoluttovee

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Tove - 4 februari 2011 20:03

Jag tror ja inte direkt behöver skriva nåra namn, ni vet vilka ni är<3

Jag vill bara börja med att säga att ja älskar er<3 Jag vill också säga tack för att ni är så stöttande och bra. Vad skulle jag göra utan er? ingen aning det skulle inte funka! Jag älskar er så enormt mycket! Jag finns alltid för er också!

Det var ett tag sen jag skrev något om er, det blir mycket om hästar och så men jag vill att ni ska veta att jag alltid kommer älska er!

Ni är så bra ni hjälper mig när jag inte mår bra. Vi hjälps åt allihopa när någon inte mår bra så försöker vi andra hjälpa till och det är så det ska vara tycker jag!

Vi har det båda bra och mindre bra men det måste man ju ha.  Men kom ihåg det är alltid vi fast att någon flyttar eller vad som nu kan hända!!

Det är vi tjejor glöm inte det vad som än händer!

ÄLSKAR ER!

Av Tove - 4 februari 2011 20:01

Men sen kom pappa o hämtade mig på skolan så skjutsa han ut mig till Cissi. Red ut på Greta me Sanna som red på Alfons. Det gick bra! Sen så red ja ut på en tur me Calle, supermysigt ;) han är så härlig min Calle! På söndag blir det antagligen högbo me Cissi, hon fick lite ont om hjälp när hon skulle ha me sig  fem hästar o Sanna jobbar :P

Gretabild igen :P men hon är ju söt så ni dör nog inte av att få en massa bilder på henne :P

  

Av Tove - 4 februari 2011 19:54

ja de fick vi åka på gympan idag, hahhaa de var lite aah vet inte vad men inte så kul iaf! Men ramlade inte en enda gång *stolt* :P Sen no-prov, drygt!

Gillade inte skoldan idag! Drygt hela tiden fast iof fick vi kolla på project runway på engelskan så de va ju lite nice!

Puss

Har bara bilder på Greta på den här datorn så ni får se henne rätt ofta nu ;)

  


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards