absoluttovee

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Tove - 2 februari 2011 20:42

Gick bra i skolan idag men tråkigt. Ja fatta inte varför det inte kan hända nåt kul...


Hoppade bana idag på hoppträningen, 80-90 cm var den nog :)

Robby kändes jättebra idag också! Idag började han hoppa fina språng och hoppa av normalt ist för att komma nära. Jag kanske inbillar mig men det känns faktiskt som att jag förstår honom bättre och att han förstår mig. Jag behöver inte ta så mkt i munnen på honom ja vet hur ja ska göra för att hålla honom lugn fast med långa galoppsprång det gäller bara att träna på det. Och även svängarna så det inte blir för snävt. Men idag kändes det som att jag och Robby arbetade ihop och inte att jag var någon som ville att han skulle göra nåt som han inte ville:P


På fredag blir det att rida på Greta o Calle!! :D


Robby<3

Har inga nya bilder får ta gamla..

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards