absoluttovee

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Tove - 20 februari 2011 21:17

...låter de från grannarna :P



Åhh va jobbigt o gå upp i skola imorn "/ orkar inte, ja vill bara till stallet nu ;) Men åker nog dit nån minut efter Cissi mst ju heja på Robbybus<3


  

Av Tove - 20 februari 2011 16:23

Gick alltså upp vid kvart i sju imorse, skönt att de ade flyttat fram tävlingen till 11.00 :D

Åkte iväg från fältis se när allt var fixat. Robby var jätteduktig i transporten! Först hoppade vi LD. Han var lite rädd för hörnen och var lite spänd men vi blev felfria och fick en rosett :D

Sen så hoppade vi LC. På framridningen då var han superfin med jättebra galopp- Men sen när jag kommer in på banan så flyger jag av etfer tredje hindret :P För vi kom i obalans över och sen blev han rädd för något så han svängde och då flög jag av, men jag gjorde bara illa benet lite.

Är supernöjd med dagen!! :D

Bilder:

      

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards