absoluttovee

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Tove - 12 februari 2011 22:46

Var på bio ikväll med Marion., Kajsalisa, Moa och Emelie! Fett nice! Vi hade så jävla kul! Vi gick på filmen, The tourist, den var bra! Vi köpte MKT popcprn! Vi spillde såklart ut en massa men blev ändå kvar i slutet för vi hade så mkt! :P Filmen började halv nio o slutade kvart över tio, så kom hem för inte så länge sen :D

Bästa kvällen på länge!

Tack brudar!

<3

Av Tove - 12 februari 2011 18:28

Japp skulle ju stugan till Gysinge, tanken var att pappa skulle släppa av mig hos farmor och sen skulle mamma komma från stan nåra timmar senare och hämta mig så skulle vi åka till Gysinge sen. Men mamma ändrade sig så hon ville vara i stan ist. Så ikväll ska ja på bio :D

Det har varit en riktigt skön dag hos farmor idag! Vintrarna där kan vara lika sköna som sommrarna, speciellt en sån här dag! Va typ sol o skönt. Vi red lite på Orongo o gick me Rulle och sen lå jag på ett täcke i hagen bredvid Ogo som stod och åt. Sköööön dag :)


Greta blev skodd idag så imorn blir det hårdkörning! :P

Bloggar mer senare elr imorn!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards