absoluttovee

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Tove - 5 februari 2011 18:50

Åkte ju till stallet idag. Träffade Susanne o Emilia där o dom frågade om jag ville rida ut me dom så då gjorde jag det. Jag började me att mocka o fixade sen all mat o vattnet o sen gjorde ja iordning Walle. Han var supermysig! Gick jättebra, han blev lite för hetsig på vägen hem bara men lugnade ner sig efter ett tag :) Vi skrittade, travade o galopperade, Vienna var hätteduktig hon också som höll sig lugn hela tiden!

Walle<3

Av Tove - 5 februari 2011 09:21

Vaknade för ett tag sen. Igår kväll gjorde jag choklabollar men hittade inget pärlsocker så får köpa det idag och rulla dom i ;) idag ska man åka till fältis :D Ska ta hand Walle ist för Elina för hon har ont i ryggen, stackars henne :(

Ska nog ta nåt varv i spåret tror jag! :D

Men innan mst ja städa o äta frukost...jobbigt!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards